34 حزب سیاسی دارای مجوز در استان فعالیت می کنند

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان از فعالیت 34 حزب سیاسی مختلف در سطح استان اصفهان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا وطنخواه، عصر امروز هشتم اردیبهشت در نشست مسوولان وفعالان احزاب وگروه های سیاسی فعال در سطح این شهرستان در فرمانداری ویژه کاشان گفت: تعداد 77 حزب وتشکل سیاسی ثبت نام کردند که 34  حزب آن موفق به دریافت مجوز شدند.

وی،با اشاره به اینکه 17 حزب از احزاب دارای مجوز اصولگرا و17 حزب دیگر اصلاح طلب هستند افزود: در سال گذشته با درخواست فعالیت  35 دفتر نیز به عنوان شعبه فرعی مجوز این دفاتر صادرشد.

به گفته وی منشور وفاق نیز در سه فصل با 21 ماده بین احزاب فعال مبنی بر انجام فعالیت ها برای دستیابی به اهداف کلان نظام فارغ از تفکرات سیاسی و سلایق مختلف تدوین، تعامل و امضا شد.

مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری اصفهان، فعالیت یک حزب با ماهیت استانی در کاشان را یادآورشد وگفت: بحث جوان گرایی در احزاب به عنوان استراتژی کامل مورد نیاز مملکت است.

وطنخواه،شناخت مدیران جوان کشوروجذب جوانان در شهرستان با فعالیت احزاب را تاکید کرد و گفت: از آنجا که جوانان تمام اوقات فراغت خود را در قالب برنامه ها وفعالیت های دولتی بگذرانند بنابراین از طریق جذب آنها در احزاب سیاسی می توان شخصیت آنها را رشد داد وبه عنوان مدیران جوان آینده کشور پرورش داد.

وی،  در ادامه برگزاری انتخابات را خاطرنشان کرد و گفت:انتخابات در شهرهای بزرگ حرف اول را زدند، در شهرهای متوسط نیز به صورت منفرد و در شهرهای کوچک  مباحث قومیتی و فامیلی حرف اول را زد.

شایان ذکر است: نشست مسوولان وفعالان احزاب سیاسی با حضور محمد امین رضازاده، مدیر کل سیاسی وزارت کشور، حمیدرضا وطنخواه،  مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری اصفهان و حمیدرضا مومنیان، سرپرست فرمانداری کاشان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با ارائه نظرات، درخواست هاو سخنان فعالان احزاب وگروه های سیاسی برگزارشد.

تشکیل خانه احزاب به منظور ساماندهی احزاب برای حضور پرشور مردم در عرصه های سیاسی یکی از این درخواست ها بود.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: حزب سیاسی ، مجوز ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.