بجنورد؛

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در خراسان شمالی

رزمایش الی بیت المقدس با حضور 26 گردان بسیج 9 و 10 اردیبهشت در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، عمومی ، معاون عملیات سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس 9 و 10 اردیبهشت در استان اجرا خواهد شد، گفت: این رزمایش در 8 شهرستان به منظور کسب آمادگی رزمی، مردمی کردن دفاع و اجرای مأموریت دفاعی، امنیتی و امدادی برگزار می شود.

سرهنگ اسماعیل فرجی با اشاره به اینکه در این رزمایش 26 گردان بسیج شرکت دارد، اظهارداشت: این تعداد شامل 24 تعداد گردان بیت المقدس، یک گردان کوثر و یک گردان امنیتی امام علی(ع) است.

سرهنگ فرجی از اجرای تاکتیک های ضد هلیبرن، کمین و ضدکمین، عملیات تأخیری، مقابله با نا آرامی ها، دفاع از کوی و برزن، کنترل معابر وصولی، امداد و نجات و مردم یاری در رزمایش الی بیت المقدس خبر داد.

معاون عملیات سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: این رزمایش در بجنورد، مرکز خراسان شمالی با حضور 6 گردان بیت المقدس، یک گردان کوثر و یک گردان امنیتی امام علی(ع) در منطقه عمومی علی آباد برگزار می شود.

سرهنگ فرجی افزود: برگزاری کلاس های نظامی، فرهنگی، عقیدتی، سیاسی، راهپیمایی تاکتیکی شبانه همراه با انفجارات و تیراندازی و شرکت کلیه بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه های این رزمایش است.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: بجنورد ، برگزاری ، رزمایش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.