اصفهان؛

کاشان همواره در عرصه های سیاسی خوش درخشیده است

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان گفت: کاشان همواره در عرصه های سیاسی به ویژه انتخابات با معدل حضور ومشارکت مردمی بالاتر از کشوری خوش درخشیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا مومنیان، در نشست مسوولان و فعالان احزاب وگروه های سیاسی فعال در سطح این شهرستان در فرمانداری ویژه کاشان گفت: در نشست مسوولان وفعالان احزاب سیاسی با حضور مدیر کل سیاسی استانداری و وزارت کشور در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان گفت:کاشان شهر بالنده ای در طول تاریخ است و آنچه که در تاریخ این خطه بیان می شود در حوزه های مختلف تاریخی، فرهنگی، هنری و سیاسی غرورآفرین وافتخارآفرین است.

وی، افزود: علی رغم طبیعت خشن، خشک و کم آب کاشان تاثیرات سازنده فرهنگی و اجتماعی زیادی در سیر تاریخ گذاشته که گواه صدق این ادعا تربیت و پرورش قدما وعلمای نامداری در عرصه ملی وبین المللی است.

به گفته وی، علمایی تاثیرگذار در تاریخ سیاسی کاشان به ویژه قبل و بعد از انقلاب اسلامی داشته که موید درخشش کاشان در حوزه های مختلف است.

سرپرست فرمانداری کاشان، با اشاره به تمدن چند هزار ساله سیلک و افتخارآفرینی آثار فرهنگ دوستان، حوزه های علمیه، علما وسایر مفاخر کاشان گفت: مردم شریف دارالمومنین کاشان نیز همواره همراه نظام هستند.

مومنیان افزود: نیروی انسانی منطقه کاشان اعم از نیروهای سیاسی، حوزوی، دانشگاهی، نخبه و فرهنگی سرمایه این منط قه هستند.

وی در پایان نشاط ، حضور و شرکت را از شاخص‌های بالای مردم منط قه کاشان در انتخابات دانست و گفت: انگیزهای سیاسی و دینی مردم کاشان و آران و بیدگل و نرخ مشارکت آنها در انتخابات همیشه از کشور بالاتر است.

شایان ذکر است: نشست مسوولان وفعالان احزاب سیاسی با حضور محمد امین رضازاده، مدیر کل سیاسی وزارت کشور، حمیدرضا وطنخواه، مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری اصفهان و حمیدرضا مومنیان، سرپرست فرمانداری کاشان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با ارائه نظرات، درخواست هاو سخنان فعالان احزاب وگروه های سیاسی برگزارشد.

تشکیل خانه احزاب به منظور ساماندهی احزاب برای حضور پرشور مردم در عرصه های سیاسی یکی از این درخواست ها بود. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.