سمنان؛

اجراي 100 عنوان برنامه هفته معلم در استان سمنان

مهم‌ترين برنامه كه معلمان اين استان نيز در آن حضور دارند ديدار با مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مديركل آموزش و پرورش سمنان گفت: به مناسبت گراميداشت هفته معلم بيش از 100 عنوان برنامه در اين استان برگزار مي‌شود.
محمدرضا جهان در نخستين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان سمنان در سالن غدير استانداري، ديدار با استاندار و نماينده ولي‌فقيه در استان، خانواده شهيد و پيشكسوت فرهنگي، سخنراني مديران و روساي ادارات آموزش و پرورش در خطبه هاي نمازجمعه، نواختن زنگ سپاس، عطر افشاني و گلباران مزار شهيدان، برگزاري همايش تجليل از مقام معلم، برگزاري گفتمان معلمان نمونه استان با استاندار و تقدير از معلمان نمونه استاني و شهرستاني را از جمله برنامه‌هاي هفته معلم اعلام كرد.
جهان افزود: مهم‌ترين برنامه كه معلمان اين استان نيز در آن حضور دارند ديدار ببا مقام معظم رهبری است.
وي از تجليل 27 معلم نمونه استاني در اين هفته خبر داد و گفت: همچنين در اين ايام از 57 معلم نمونه شهرستاني نيز با اهداء هداياي ارزنده‌اي تجليل خواهد شد. مديركل آموزش و پرورش استان سمنان از مشاركت تعدادي از دستگاه‌هاي اجرايي استان در اقدامات و برنامه‌هاي هفته معلم خبر داد و اظهار كرد: موفقيت‌هاي گسترده آموزشي سمنان در نظام تعليم و تربيت مرهون تلاش‌هاي معلمان و فرهنگيان است.
جهان با برشمردن موفقيت‌هاي اداره كل آموزش و پرورش استان سمنان در عرصه‌هاي مختلف، گفت: اين اداره كل در بحث اسكان نوروزي، اعتكاف ايام رجبيه، تجليل از شهداي مدافع حرم و استقبال از رئيس‌جمهور و كاروان دولت تدبير و اميد حضور جدي و پر رنگي داشته و نقش خود را به خوبي ايفاء كرده است.
12 تا 18 ماه ارديبهشت هر سال، هفته معلم نامگذاري شده است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.