هیل: سیاست خارجی کلینتون در مقایسه با سندز جنگ طلبانه‌تر است

نشریه هیل در گزارشی نسبت به سیاست‌های جنگ‌طلبانه "هیلاری کلینتون" هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه هیل در گزارشی به قلم "کریسینا وِنگ" و با اشاره به حمایت "هیلاری کلینتون" و "برنی سندرز،" دو نامزد دموکرات مرحله مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از استقرار نیروی نظامی آمریکا در سوریه نوشت: سیاست خارجی کلینتون در مقایسه با سندز جنگ طلبانه تر است.
در این گزارش آمده است: هیلاری  کلینتون و برنی سندرز، حمایت خود را از اعزام 250 نظامی آمریکایی به سوریه اعلام کرده اند. ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در بیانیه ای اعلام کرد: این نیروهای ویژه باعث فراهم کردن حمایت مهم از نیروهای محلی در میدان سوریه خواهند شد، درحالیکه این نیروهای محلی  همان نیروهایی هستند که باید پیروز جنگ شوند.

 این نشریه می افزاید" سیاست خارجی هیلاری کلینتون در مقایسه با برنی سندز جنگ طلبانه تر است، هیلاری کلینتون پیش‌تر خواستار حملات هوایی بیشتر و اعزام نیروهای ویژه برای نبرد با داعش و نیز ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه شده بود.

این مواضع کلینتون درحالی است که برنی سندرز بارها از هیلاری کلینتون به علت حمایت از جنگ عراق و حمایت از تغییر رژیم در لیبی ، انتقاد کرده است.

برنی سندرز روز دوشنبه در برنامه زنده ای که از شبکه ام اس ان بی سی پخش شده بود گفت: به نظر من، چیزی که رئیس جمهور درباره حضور نیروهای آمریکایی و آموزش دادن به نیروهای مسلمان می گوید، کمک می کند تا نیازهای این نیروها به تجهیزات نظامی برطرف شود، از این رو من از چنین تلاشی حمایت می کنم.

نشریه هیل افزود: اعزام دویست و پنجاه نیروی نظامی به سوریه، باعث پنج برابر شدن نیروهای نظامی آمریکا در سوریه خواهد شد.

این تصمیم، مدت بسیار کوتاهی پس از تصمیم به اعزام دویست و هفده نظامی بیشتر به عراق، اتخاذ شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار