ایلام؛

آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس در استان ایلام

531 صندوق برای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب 531 شعبه ثابت و سیار در 10 شهرستان و 16 بخش تابعه استان ایلام آرای مردم را جمع آوری می كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ بیش از 14 هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی و اعضای شعب اخذ رای در فرآیند برگزاری انتخابات 10 اردیبهشت در این استان مشاركت می كنند كه چهار هزار و 630 نفر از این تعداد، عوامل نظارتی و 630 نفر نیز عوامل بازرسی هستند.

در حالی كه تنها دقایقی از آغاز رای گیری می گذرد شعب اخذ رای در اقصی نقاط استان شاهد حضور افرادی است كه تلاش می كنند در نخستین لحظات آرای خود را به صندوق ها بریزند و ضمن عمل به تكلیف شرعی و قانونی خود، بار دیگر حس مسئولیت پذیری و تعهدشان نسبت به آینده نظام و انقلاب را به اثبات رسانند.

استان ایلام با 590 هزار نفر جمعیت كه از این تعداد حدود 435 نفر واجد شرایط رای هستند دارای سه كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو كرسی حوزه انتخابیه ایلام و یك كرسی حوزه انتخابیه دهلران) است.

رقابت برای تعیین نمایندگان مردم این استان در مجلس دهم بین 2 نفر در حوزه انتخابیه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابیه ایلام روز جمعه (10 اردیبهشت) در 531 شعبه اخذ رای است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.