اهواز؛

عملکرد موفقیت آمیز سپاه در بحث امر به معروف

سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عملکرد سپاه در بحث امربه معروف را در سال گذشته موفقیت آمیز دانست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهارکرد: امربه معروف و نهی از منکر همواره یکی از برنامه های مهم سپاه و بسیج بوده، و تاکید سال گذشته مقام معظم رهبری بر همین موضوع باعث شد تا سپاه باتوان بیشتری برای توسعه معروفات و برخورد با منکرات اقدام نماید.

وی ادامه داد: از سال 94 یکی از موضوعات بسیار مهم راه اندازی ستاد احیا و امربه معروف و نهی از منکر در سطح پایگاه و حوزه ها و همچنین فعال کردن ستاد های نواحی بود که خوشبختانه 90 درصد محقق شد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اضافه کرد: در تابستان هم با توجه گرمی هوا و افزایش تعطیلات و شلوغ شدن محل های عمومی مانند پارک ها، با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، گروه های 10 نفره طلایه داران سازماندهی شده است تا در وقت مشخص در محل های عمومی حضور پیدا کنند و بحث تذکر لسانی رو انجام دهند.

وی ادامه داد: البته اولویت سپاه بحث آموزش پاسداران و بسیجیان ویژه برای این موضوع است.

سردار شاهوارپور در پایان به سیل اخیر خوزستان اشاره و عنوان کرد: گروه های جهادی آماده اند تا با اولویت مدارس، خانه های بهداشت، مساجد، حسینه ها، خانه افراد فقیر و بی سرپرست کار باسازی را آغاز کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.