ساری،

پلمپ خط انتقال مازوت نیروگاه نکا+ تصاویر

خط انتقال مازوت نیروگاه نکا پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان نکا گفت: خط انتقال سوخت مازوت نیروگاه نکا با شکایت این اداره و بهدستور دادستان شهرستان پلمپ شد.

رضا قاسمی افزود: نشت مازوت از لوله‌های انتقال در محدوده روستاهای تازه‌آباد و نوذرآباد این شهرستان ، اول اردیبهشت ماه امسال سبب آلودگی خاک منطقه شده بود که پس از شکایت اداره حفاظت محیطزیست و با اخذ دستور دادستانی نکا، خط انتقال مازوت نیروگاه نکا تا اطلاع ثانوی پلمپ و تعطیل شد.

وی با بیان اینکه مدیریت و مسئولیت رسیدگی و کنترل این خط لوله با شرکت مدیریت تولید برق نکا است، افزود: با توجه به زمان طولانی استفاده از این خط لوله از سال 1354 تاکنون، پوسیدگی لوله‌ها و بازسازی نکردن آنها ، نشت مازوت سال‌های قبل اتفاق افتاده بود.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان نکا افزود: نشت مازون علاوه بر تهدید بهداشت عمومی ، سبب آلودگی خاک و زمین های باغی و زراعی منطقه می شود.

رضا قاسمی گفت: سوخت اصلی نیروگاه نکا گاز طبیعی است که در صورت نبود آن، سوخت مازوت به‌عنوان سوخت جایگزین استفاده می شود.

پلمپ خط انتقال مازوت نیروگاه نکا+ تصاویر

پلمپ خط انتقال مازوت نیروگاه نکا+ تصاویر

پلمپ خط انتقال مازوت نیروگاه نکا+ تصاویر


مازوت مورد نیاز نیروگاه نکا از دو طریق حمل توسط تانکرهای حمل سوخت تا پایانه نفتی نکا و متعاقب آن پمپاژ در خط لوله انتقال مازوت تا محل نیروگاه نکا به طول حدود5 کیلومتر تامین می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.