فراگیران سمنانی در اولین فستیوال کشوری مهارت محاسبات ذهنی IQMAS خوش درخشیدند.

درخشش کودکان سمنانی در فستیوال کشوری محاسبات ذهنی
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر مرکزآموزش های شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان گفت: این فستیوال در دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار شد.

علی اکبر بنی اسدی افزود: 8 فراگیر از خانه ریاضیات خوارزمی سمنان که زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان فعالیت می کند به این فستیوال اعرام شدند که سه نفر عناوین برتر را کسب کردند.

وی اظهار داشت: پرهام رسولی مقام دوم سطح intermediate را از آن خود کرد.فاطمه زهرا فتحی منتخب کشوری در سطح start(A_B) شد و زهرا دوشابچی هم  به عنوان منتخب کشوری در سطح intermediate انتخاب شد.

اولین فستیوال محاسبات سریع ذهنی iqmas با حضور ۴۶۵ نفر از فراگیران برتر این مهارت از ۹ استان و ۳۶ شهرستان از سراسر کشور برگزار شد و فراگیران در ۵ سطح و رده سنی مختلف به رقابت پرداختند.

این فستیوال به همت شرکت تعاونی دانش بنیان مبتکران آریا پارس( آکادمی تخصصی محاسبات سریع ذهنی ریاضی با استفاده از چرتکه در ایران) برگزار شد.

سراهای محله، خانه های خلاقیت و خانه ریاضیات زیر نظر مرکزاموزش های شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان فعالیت می کنند و خدمات زیادی را به شهروندان خوب شهر اخلاق ارائه می دهند.

انتهای پبام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.