کرمانشاه؛

جدیت در تدوین برنامه توسعه شهرستانها

استاندار کرمانشاه گفت: تدوین برنامه توسعه شهرستان‌ها یکی از اولویت‌های مهم مدیریت ارشد استاناست که با جدیت در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسدالله رازانی در نشست شورای برنامه ریزی استان، تدوین سند توسعه شهرستان ها را از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان دانست و گفت: تهیه و تدوین این سند راهبردی یک کار ارزشمند است که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران و دستگاه های اجرایی با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: این برنامه توافقی مشترک میان مدیریت ارشد استان، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی خواهد بود که بر اساس آن مشخص می‌شود در هر شهرستان باید با کدام اولویت ها و در کدام بخش ها فعالیت کنیم تا بتوان در ادامه شاهد اتفاق های مهمی در هر شهرستان باشیم.

این مدیر ارشد همچنین عنوان کرد: براساس این برنامه توسعه، علاوه بر مشخص شدن وظایف و کارهای محوله به هر دستگاه اجرایی، می‌توان به کنترل برنامه های در دست اجرا نیز پرداخت.

رازانی عنوان کرد: پس از آماده شدن اسناد شهرستان ها، تدوین نهایی این سند راهبردی در تیرماه با حضور همه دستگاه های ذیربط آغاز می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: تهیه این برنامه توسعه می تواند اثرات مثبتی برای شهرستان ها در پی داشته باشد و همچنین مروری مجدد بر پتانسیل ها و استعداد های استان در مناطق و حوزه‌های مختلف باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار