تبریز؛

حضور فعال86 درصد جوانان در فضای مجازی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 86 درصد جوانان در فضای مجازی حضور فعال دارند، گفت: سیاست اداره ورزش و جوانان توسعه مشارکت اجتماعی و ایجاد خانه جوان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بناب حضور یافته بود، با اشاره به اینکه موضوع جوانان در 17 بند و محور در ستاد ساماندهی امور جوانان استان به تصویب رسیده است، اظهار داشت: در آخرین جلسه این ستاد راهکارهای لازم برای اشتغال جوانان به تصویب رسیده است و امیدواریم قدم‌های اساسی در این رابطه برداشته شود.

وی با ارائه پیشنهاد راه‌اندازی دبیرخانه اشتغال در هر شهرستان از کاهش میزان طلاق در سال 94 به نسبت سال 93 خبر داد و افزود: امیدواریم با راه‌اندازی دبیرخانه اشتغال برای جوانان شاهد کاهش طلاق در استان باشیم.

جاویدان از راه‌اندازی مجمع خیران ازدواج جوانان در آینده نزدیک در استان خبر داد و گفت: در کنار راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج نسبت به راه‌اندازی مراکز مشاوره ازدواج برای جوان‌ها نیز اقدام خواهد شد و این طرح به صورت پایلوت برای اولین بار سال گذشته در تبریز راه‌اندازی شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی سپس با بیان اینکه 86 درصد جوانان در فضای مجازی حضور فعال دارند تصریح کرد: سیاست اداره ورزش و جوانان توسعه مشارکت اجتماعی و ایجاد خانه جوان است.

جاویدان تأکید کرد: برای هر 5 هزار جوان باید یک سازمان مردم نهاد تأسیس شود و دستگاه ورزش و جوانان از راه‌اندازی و فعالیت این تشکل‌های مردم نهاد حمایت می‌کند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.