جنگل باغ: عملیات عمری طالبان در کندز شکست خورده است

قسیم جنگل باغ، فرمانده پولیس ولایت کندز می‌گوید که عملیات بهاری طالبان تحت عنوان عمری در این ولایت شکست خورده و اکنون برخی زیادی از مناطق کندز از وجود مخالفان مسلح دولت پاکسازی شده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،اما وی گفته است که اکنون برخی از قریه‌ها در ولسوالی‌های چهار دره و امام صاحب به دست طالبان اند، این مناطق به زودی از وجود این گروه پاکسازی خواهند شد.
 
به گفته جنگل باغ، طالبان در درگیری با نیروهای امنیتی در کندز تلفات سنگین داده و شماری از فرماندهان آنان نیز کشته شده‌اند.
 
چندی پیش طالبان در کندز عملیات را بخاطر تصرف دوباره شهر کندز و همچنان برخی از ولسوالی‌های این ولایت راه اندازی کردند، اما به گفته مسئولان امنیتی، نیروهای امنیتی این عملیات آنان را دفع کرده اند.
 
جنگل باغ گفته است که در عملیات نیروهای امنیتی در ولسوالی چهار دره 24 طالب به شمول چند فرمانده این گروه کشته و ۱۲ طالب دیگر بازداشت شده اند.

وی اطمنیان داده است که به زودی ولسوالی‌های چهار دره و امام صاحب ولایت کندز به طور کامل از وجود شورشیان طالبان پاکسازی می‌شود.
 
ناامنی در ولایت کندز در شمال کشور، از سال گذشته به این طرف بیشتر شده است. تاکنون در درگیری کندز صدها طالب و چندین سرباز امنیتی کشته شده‌اند.
انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، جنگل ، طالبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.