تقدیر از 200 کارگر شهرداری مشهد همزمان با روز جهانی کارگر

همزمان با روز جهاني كارگر در مراسمي از ٢٠٠ كارگر شهرداري مشهد تقدير شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ شهردار مشهد در اين مراسم گفت:کار و تلاش جوهر زندگی است و در فرهنگ ملی ایران و آموزه‌های دینی ما جایگاه ویژه‌ای دارد.
سيد صولت مرتضوي افزود:اگر جامعه‌ای به پیشرفت رسیده و بنا به تعابیر امروزی تولید ناخالص ملی آن جامعه افزایش پیدا کرده به برکت کار و کارگر است.
وي با بیان اینکه کار کردن نوعی عبادت است، اظهار کرد: آن شخصی که برای معیشت خود و خانواده‌اش و همچنین بهبود وضعیت زندگی خود تلاش می‌کند در صف مقدم جبهه مبارزه می‌کند.
شهردار مشهد یکی از مولفه‌‌های رسیدن به استقلال اقتصادی را تلاش، کار و کوشش عنوان كرد و افزود:ما به عنوان خادمان مردم در شهرداری مشهد بر دستان پینه بسته تمام کارگران بوسه می‌زنیم و این بوسه در زمره افتخارات ما قرار دارد چرا که فعالیت کارگران به مجموعه شهرداری مشهد عزت می‌دهد.
مرتضوي تصریح کرد: همکاران ما در شهرداری خصوصا کارگران با اقداماتی که انجام داده‌اند موجبات روسفیدی ما پیش چشم شهروندان و زائران فراهم کرده‌اند.
‌وي همچنین ضمن تشکر ویژه از کارگران و خانواده‌های آنان بیان کرد: فعالیت کارگران ما در ایام نوروز و دیگر روزهای سال زبانزد خاص و عام است.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد نيز در حاشيه اين مراسم بیان کرد: با توجه به اینکه خانواده کارگران شهرداری نقش بسزایی دارند این مراسم با حضور خانواده آنان برگزار و از همسرانشان نیز تقدیر به عمل آمد. خليل الله كاظمي در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارگران خدمات شهری مشهد گفت: در حال حاضر حقوق‌ و مزایای کلیه کارگران از صورت وضعیت شرکت کسر و به طور مستقیم از سوی شهرداری پرداخت می‌شود تا دغدغه کارگران رفع شود؛ همچنین عیدی و پاداش کارگران خدمات شهری قبل از همکاران شهرداری پرداخت می‌شود. وي افزود: طبق بررسی انجام شده بالغ بر 95 درصد از کارگران شهرداری معضل دریافت به موقع حقوق و مزایای خود را ندارند همچنین لیست بیمه آن‌ها نیز کنترل می‌شود.  معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد ياداور شد:در حال حاضر در حوزه خدمات شهری هیچ کارگر خارجی مشغول به فعالیت نیست.
است.
در پايان اين مراسم از 200 کارگر شهرداری مشهد در حوزه تنظیف و رفت و روب شهری، فضای سبز، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، الیت و قطارشهری تقدیر شد.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.