خسروی:مسائل زندگی شخصی مرادی را بگویم،باید از ایران خارج شود

کارشناس داوری کشورمان گفت: مسعود مرادی به زندگی شخصی من ورود کرده اما اگر بخواهم درباره زندگی شخصی وی صحبت کنم، باید از ایران خارج شود.

خسروی:مسائل زندگی شخصی مرادی را بگویم،باید از ایران خارج شودعلی خسروی در گفت و گو با  خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره عملکرد داوران در لیگ پانزدهم، گفت: به نظر من عملکرد داوران نسبت در لیگ پانزدهم نسبت به فصل های گذشته تفاوت چندانی نداشته است. به عملکرد کلی داوران در لیگ امسال نمره 15 می دهم و امیداورم آن ها در 2 هفته پایانی فصل قضاوت های بهتری داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه داوران لیگ در 2 هفته اخیر اشتباهات تاثیرگذار زیادی داشته اند. برخی از اهالی فوتبال این اشتباهات را مهندسی شده می داند اما به هیچ عنوان مهندسی بودن اشتباهات را قبول ندارم. بلکه داوران به دلیل نداشتن تمرکز در برخی صحنه های حساس تصمیمات اشتباهی می گیرند.

کارشناس داوری کشورمان درباره برترین داور لیگ پانزدهم، بیان کرد: علی رضا فغانی، احمد صالحی، شاهین حاج بابایی، اشکان خورشیدی عملکرد بهتری نسبت به سایر داوران در لیگ پانزدهم داشتند اما فغانی بی شک بهترین داور لیگ پانزدهم است.

 وی درباره اشتباهات داوری در دو هفته آتی لیگ، اظهار کرد: همان طور که می دانید اشتباهات داوری به سود استقلال و به ضرر پرسپولیس بود. این اشتباهات را در برنامه شب های فوتبال کارشناسی کردم و پس از آن یکی از کارمندان داوری از تهران با من تماس گرفت و گفت  که می توانم با 100 میلیون در رسانه ها تو را خراب  کنم. بلافاصله با اصفهانیان صحبت کردم و اسم آن داور .را به  رئیس کمیته داوران گفتم. از اصفهانیان  خواستم که از طریق نهادهای نظارتی به موضوع ورود کرده و وی را مجازات کنند.

 خسروی درباره اختلاف با مسعود مرادی کارشناس داوری فوتبال کشور، گفت: وی به زندگی خصوصی من وارد شده و اگر من بخواهم در زندگی شخصی مرادی وارد شوم، این فرد  باید از کشور خارج شود. پس از برنامه 90 اظهاراتی را مبنی بر القای  نظرات فردوسی پور به مرادی مطرح کردم اما هیچ وقت به  خودم اجازه ندادم که به زندگی شخصی فردی وارد شوم.

وی درباره چیدمان داوران لیگ برتر، بیان کرد : امیدوارم در 2 هفته پایانی لیگ، چیدمان داوری ها به خوبی صورت بگیرد و دست کم دپارتمان و کمیته داوران از 10 پیشکسوت و کارشناس دواوری برای چیدن داوران در حساس ترین روزهای فصل، کمک بگیرند.خیلی خوب نیست که یک کارمند ارنج داوران را بچیند و عنایت آن را تائید کند.

سخنگوی کانون داورانکشورمان در پایان درباره قضاوت محسن ترکی در دربی 82 پایتخت، اظهار کرد: ترکی از داوران با تجربه و با دانش کشور محسوب می شود و در این دربی هم عملکرد خوبی ارائه کرد. با این حال امیدوارم در سال های بعد از داوران جوان تر برای قضاوت دربی استفاده شود، چرا که آن ها با انگیزه و علم خود می توانند به راحتی حساس ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران را قضاوت کنند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار