اسرائیل نشنال نیوز:

40 درصد کارگران صهیونیست، نیم میانگین حقوق ملی دستمزد می‌گیرند

در گزارشی جدید فاش شد چهل درصد کارگران در فلسطین اشغالی، نصف میانگین دستمزد تعیین شده در این سرزمین‌ها را دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ روزنامه صهیونیستی نشنال نیوز نوشت: در گزارشی به مناسبت روز کارگر، افشا شد که چهل درصد کارگران در اسرائیل، نصف میانگین دستمزد ملی حقوق می‌گیرند. 

روزنامه اسرائیل نشنال نیوز نوشت: در گزارشی به مناسبت روز کارگر، افشا شد که چهل درصد کارگران در اسرائیل، نصف میانگین دستمزد ملی حقوق می‌گیرند. 

در گزارش این روزنامه صهیونیستی آمده است: به مناسبت اول ماه مه [روز کارگر] گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها بیشتر کار می‌کنند و دستمزد کمتری دارند. 

در گزارش توزیع درآمد سالانه مرکز آدوا [یکی از سازمان‌های غیردولتی اسرائیل است که بنا بر ادعای بنیانگذاران آن در جهت حمایت از حقوق گروه‌های مختلف اجتماعی تشکیل شده است] آمده است: بیش از چهل درصد کارگرانی که در سال ۲۰۱۳ استخدام شدند تنها چهار هزار و هشتصد و پنجاه و چهار شِکِل در ماه- نصف میانگین درآمد ملی- حقوق گرفتند. 

در ضمن اسرائیل یکی از کشورهای برجسته عضو سازمان توسعه و همکاری اقتصادیOECD است که کارگران را با کمترین میزان دستمزد به خدمت می‌گیرد و در نتیجه آن چیزی که محققان آن را «حداقل سرمایه گذاری بر روی کارگران» می‌نامد- در آموزش حرفه‌ای، شرایط کاری، مکانیزه کردن محیط کار- خلاقیت کارگران در اسرائیل کاهش یافته است. 

سی و شش درصد زنان کارگر دستمزد پایینی دارند. بخشی از این مشکل به این مربوط می‌شود که سال‌ها سرمایه گذاری، پول و زمان زیادی نیاز است تا آموزش کافی به کارگران برای مشاغل با درآمد بالا ارائه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار