چرخابی:سپاهان غیر اخلاقی عمل نکرده است

عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان گفت:سپاهان در مذاکره با ویسی غیر اخلاقی عمل نکرده است و ما همواره شاهد این موضوع در فوتبال اروپا هستیم.

چرخابی:سپاهان غیر اخلاقی عمل نکرده استحسین چرخابی عضو کمیته فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخگوی سوالات شد.

وی ایتدا در پاسخ به این سوال که آیا خروج استیماچ باعث شد تا سپاهان در 2 بازی مشکل پیروز شود گفت :ابتدا باید بگویم که فوتبال ایران به هیچ عنوان حرفه ای نیست و به همین دلیل بستری است برای رشد این گونه مسائل ، به طور کلی ما نباید در یک فوتبال حرفه ای با تغیر یک مربی تغیرات زیادی داشته باشیم . امروزه در فوتبال اروپا زمانی که بازیکنان با تیم قرارداد می بندد هم باشگاه  و هم بازیکنان تعهدات دارند که باید پایبند آن ها باشند و این مسئله 2 طرفه است  اما متاسفانه در ایران این گونه نیست و باشگاه ها هر طور که بخواهند برخورد می کنند .

چرخابی در ادامه افزود : ما در ایران همواره شاهد آن هستیم که مسائل روحی و روانی خیلی در نتایج موثر است در حالی که در اروپا این گونه نیست و این مسائل در رتبه های پایین عوامل موفقیت قرار دارند و این نشان از حرفه ایی بودن آن ها دارد .

وی در ادامه و در مورد زاغی نژاد که با سپاهان به 2 پیروزی دست یافته است گفت :ابتدا باید بگویم که رسانه ها و خبرنگارانی که در تهران هستند به درستی از زاغی نژاد شناخت ندارند . وی 10 – 15 سال است که مدرک آ  مربیگری آسیا را دارد و 5 – 6 سال است که در لیگ برتر به عنوان دست یار فعالیت می کند و نکته مثبت زاغی نژاد آ ن است که شناخت خوبی از بازیکنان سپاهان دارد و به خوبی می تواند از آن ها استفاده کند

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه و در مورد پیش بینی اش از نتیجه آخرین بازی سپاهانی ها در آسیا گفت :الاتحاد در بازی گذشته که موفق شد سپاهان را با 4 گل ببرد همه مهره هاایش را در اختیار نداشت اما این بازی شرایط  متفاوت است و مهره های بیشتری در اختیار این تیم است اما با این حال سپاهان وضعیت متفاوتی دارد و پس از پیروزی های اخیرش برای دفاع از حیثیت و آبروی ایران به میدان می رود .

چرخابی در ادامه و در پاسخ به این سوال شما چندی پیش عنوان کرده بودید کمیته فنی باشگاه همواره گزینه مربیگری را انتخاب می کند اما ظاهرا این بار ویسی توسط مدیر عامل انتخاب شده است . گفت :ویسی یکی از کاندید های کمیته فنی بود و توانست رای کامل را از تمام اعزا بگیرد به طور قطع اگر باشگاه بدون هماهنگی با کمیته فنی با ویسی مذاکره می کرد شخصا از این سمت کناره گیریمی کردم ایم مسئله را از من صادقانه بپذیرید که پیش از مذاکره با ویسی با کمیته فنی صحبت شده بود .

وی در ادامه و در خصوص حرفه ای بودن این عمل سپاهانی ها گفت :آیا زمانی که هاینکس در بایرن بهترین تنیجه های ممکن را کسب می کرد باشگاه با گواردیولا صحبت نکرد ؟ ایا همین امسال منچستر سیتی با گواردیولا وارد مذاکره نشد ؟ پس این کار غیر حرفه ای نیست اما ویسی به طور قطع تا لحظه آخر که در استقلال خوزستان است برای کسب بهترین ها تلاش می کند

 

چرخابی در پاسخ به این سوال که برای سپاهان گزینه خارجی بهتر است یا داخلی گفت :اگر گزینه خارجی انتخاب شود باید کسی باشد که یک سر و گردن از مربیان ایرانی بالا تر باشد به طور قطع انتخاب برانکو برای پرسپولیس فوق العاده بود زیرا این تیم را از انتهای جدول به صدر رساند . برانکو یک مربی شناخته شده بود و رزومه فوق العاده ای داشت.

عضو کمیته فنی تیم فوتبال سپاهان در انتها و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان باید تغییر کنند یا خیر گفت :این را مربی تشخیص می دهد اگر نظر من را می خواهید تیمی مانند ذوب اهن خوب است که هم بازیکن با تجربه دارد و هم بازیکن جوان اما به طور کلی این را مربی تشخیص می دهد که عهده دار کار باشد اما نکته مهم این جاست که هر کسی که می خواهد به سپاهان بیاید باید مورد تایید کمیته فنی قرار بگیرد .  


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار