بجنورد؛

پیشرفت 85 درصدی فیزیکی واحد مسکن مددجویان بجنورد

پروژه ۲۹۴ واحدی مسکن مددجویان بجنورد بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاونت اداره کل بهزیستی استان در واحد مسکن گفت : با توجه به کمک های بلا عوض قابل توجهی که تا کنون به پروژه های مسکن مددجویان استان صورت گرفته است پروژه ۲۹۴ واحدی خیرین مسکن ساز بجنورد در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئوف پور نیز با بیان اینکه تاکنون با جذب اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال که به صورت کمک های بلاعوض از سوی ستاد مسکن بهزیستی کشور صورت گرفته است ، افزود : دو پروژه 294 واحدی خیرین مسکن ساز بجنورد با پیشرفت فیزیکی 85 درصد و تعداد 120 واحد از مسکن های معلولین تحت پوشش در شهرستان شیروان نیز با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی از مهمترین طرح های مسکن مددجویان بهزیستی در استان است .

وی همچنین گفت: از ابتدای طرح تامین مسکن مددجویان توسط سازمان بهزیستی کشور و از 2 هزار و 970 سهمیه ساخت و ساز در استان 2 هزار و 339واحد در حال ساخت وساز است که از این تعداد به ترتیب هزار و 68 واحد واگذار ،هزار و 62واحد در مرحله نازک کاری ،100 واحد در مرحله اسکلت و سفت کاری و 109 واحد در مرحله پی سازی است.

با توجه به رشد 74 درصدی در کل پروژه های مسکن معلولین ومددجویان تحت پوشش ، همه عزیزان تحت پوشش که در این سهمیه بندی قرار دارند تا پایان سال 95 خانه دار شوند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.