همدان؛

ترویج تفکر و اندیشه استاد مطهری برنامه شاخص در طرح صالحین

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان کرد: از برنامه های اصلی صالحین ترویج تفکر شهید مطهری است.

ترویج تفکر و اندیشه استاد مطهری برنامه شاخص در طرح صالحین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام اسماعیل بیگی با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری انسانی بسیار بزرگ و برجسته است که زندگیشان همراه با تلاش خالصانه و مؤمنانه و با بصیرت بود و  با همین ویژگی ها در میدان علم  و معرفت وارد شده است.


وی در همین مورد عنوان کرد: خداوند به این شخص با توجه به ویژگی ای که داشتند مزد اخلاصشان را  مقام شهادت نصیبشان کردند.

اسماعیل بیگی افزود: سه عنصر جهت ماندگاری و اثر گذاری شهید مطهری در جامعه وجود دارد که اولین مورد از آن اخلاص است که باعث شده نام ایشان مشهور شود.

وی ادامه داد: در مورد های بعدی میتوان به با بصیرت بودن  و عمل به هنگام  و اندازه را نام برد که تأثیرات بسزایی دارند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به استفاده از آثار استاد مطهری در صالحین بیان کرد: در حلقه های صالحین در موضوع محتوایی هدف این است که جوانان،نوجوانان را با این شخصیت آشنایی کامل داشته باشند.

وی اظهار داشت: در تمامی سطوح  سنی صالحین،یکی از برنامه ها ی اصلی ترویج تفکر شهید مطهری است.

اسماعیل بیگی با اشاره به آشنایی کامل مربیان با آثار این استاد شهید بیان کرد: برنامه ها تحت عنوان دوره مطهره جهت شناخت شهید مطهری برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل بیگی استاد مطهری را منشأ برکات زیادی در حوزه علمیه و هم در دانشگاه نامید و اظهار داشت: در صالحین برنامه های متنوع ای را پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: برگزاری هیئت عاشقان ولایت،و حلقه های صالحین با محوریت شهید مطهری و تفکرات زندگی این شخصیت  می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به نقش مربیان و سرگروهان بیان کرد: اهداف در صالحین این است که طوری ساخته و تربیت شوند که زمینه سازی برای ظهور حضرت را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال صالحین هم اقدام میکند بیان کرد: نسبت به توجیه خانواده صالحین با رهنمود های رهبری باید نقش ایفا کنیم.

وی افزود: مهم ترین کارها در حلقات صالحین پرداختن به سیاست اقتصاد مقاومتی است و با استفاده از آموزش های لازم تمام سعی و تلاش  را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.