گروسی در نطق میان دستور:

بودجه آموزش و پرورش باید افزایش یابد

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس گفت: باید بودجه آموزش و پرورش همانند بودجه وزارت بهداشت افزایش یابد.

بودجه آموزش و پرورش باید افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در نطق میان دستور اظهار داشت: امید معلمان به مجلس شورای اسلامی است و انتظار دارند ما از حقوق آنان دفاع کنیم، تا شاهد تجمع آنان مقابل مجلس نباشیم.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم کشور از لحاظ اقتصادی پیشرفت کند، فساد اداری و اقتصادی ریشه کن شود، اگر خواهان تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم تا شاهد رشد شکوفایی اقتصادی باشیم و درآمد سرانه کشور را افزایش دهیم تا رفاه اجتماعی افزایش یابد باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس گفت: این امر نیازمند تلاش جهادی و عزم ملی و مدیریت جهادی و تغییر نگاه مسئولین نظام، دولت و مجلس نسبت به آموزش و پرورش است.

گروسی با بیان اینکه باید بودجه آموزش و پرورش مانند وزارت بهداشت و درمان افزایش و متحول گردد خاطر نشان کرد: در میان کشورهای جهان آلمان، ژاپن و کره جنوبی بیشترین حقوق را برای معلمانشان درنظر گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم در هفته بزرگداشت مقام معلم مجلس و دولت گامی را در جهت برون رفت از وضعیتی که در پیش داریم بردارد و راهی را در خصوص ارتقای وضعیت معیشت و حقوق معلمین اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار