قایق شکسته و سپر بلایی به نام مربی

اگر حاشیه ای در تمرینات رویینگ بود باید قبل از مسابقات کسب سهمیه مطرح می شد نه زمانی که کسب نتایج ارزنده به تاریخ و سال های آینده پیوست.

قایق شکسته و سپر بلایی به نام مربیبه گزارش خبرنگار حوزه پایه وآبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از مسابقات کسب سهمیه قایقرانان منتخب رشته رویینگ تمرینات خود را بی وقفه انجام دادند و مربیان در کنار تیم تمام تلاش خورد را برای کسب نتیجه ارزنده انجام دادند اما پس از حضور در مسابقات تیم ملی رویینگ مردان نتوانست سهمیه ای کسب کند و همه در بهت این نتایج بودند.

در نهایت مقصر را مربی تیم دانستند،قایق موتوری شکسته ،بلد نبودن تمرین دادن مربی و حتی پاروها....مقصر هایی بودند که تیم رویینگ کشور برای عدم کسب سهمیه معرفی کرد و کسی حتی یک درصد خودش را علت ماجرا نمی دانست...  

حتی حاشیه هایی پشت مربی که تمام زمان یک ساله اش را در کنار تیم بود و با تیم در اردوها ،زیر برف،باران و آفتاب ایستاد تا به نتیجه برسد شنیدیم و زیاد هم خواندیم.
 
**شرمنده تمام ایران هستم/ از جانمان مایه گذاشتیم اما نشد 
در این خصوص با سیاوش سعیدی ملی پوش رویینگ قایقرانی مصاحبه ای انجام دادیم که ور یاد آور شد:در این مدت ما از تمام جونمان مایه گذاشتیم و تمرین کردیم شرایط تمرینی مان هم خیلی خوب بود و مسئله ی دیگری که از قدیم مطرح بوده قایقرانان ایرانی در ماده تک نفره خوب  هستند ولی در ماده ی  دو نفره فاصله زیادی با رقبا داریم زیرا قایقرانان دو نفره سایر کشورها حداقل 2 سال زمان گذاشته اند و با هم کار کرده اند حتی با پاروزنان هند هم مذاکره داشتیم متوجه شدم 8 سال با هم پارو کشیدند.
 
وی افزود: برای عدم موفقیت در رقابتهای کسب سهمیه کسی جز خودم را مقصر اصلی نمی دانم و شرمنده تمام ایران هستم  سرمربی هم تمام تلاش خودش را کرد ،فدراسیون نیز برای کسب سهمیه ما تمام زحمتش را کشید اما نشد زیرا ما همه یک حانواده ایم و بدون استثنا دوست داشتیم که سهمیه کسب کنیم.
 
سعیدی در ادامه بیان کرد:ناخدا امینی و دبیر فدراسیون (مرادی) همیشه پشتیبان ما بودند اما همیشه همه چیز خوب نخواهد شد و از این پس باید تمرینات را بررسی کرد و روی نقطه ضعف ها تمرکز وکار کنیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: ما ورزشکاران اگر کم آوردیم نباید مقصر اصلی را مربی تیم یا بقیه بدانیم و اگر هم مشکلی بود باید همان زمان و قبل از مسابقات و زودتر مطرح می کردیم ،اگر هم مسئله ای بوده الان نباید صدامون در بیاد چون قبلا مطرح نشده است.
 
ملی پوش رویینگ قایقرانی در ادامه اظهار کرد: از همه شرمنده ام و دوست داشتم به سهمیه دست بیابم ولی انقدر فشار هنگام مسابقات روی ما بود که حامد خدری مریض شد و فکر می کنم از استرس بیش از حد بود زیرا من تا به حال چنین مسابقه ای ندیده بودم و اینقدر اضطراب داشتیم نتوانستیم در فینال شرکت کنیم می توان گفت که فشار مسابقه موجب شد بیش از توانمان فشار بیاوریم و اگر نتیجه نگرفتیم علتش عدم هماهنگی کافی  بود ولی فشارمون از سهمیه بالاتر بود.
 
وی در خصوص شروع تمرینات در تهران ابراز داشت : از روزی که وارد کشور شدم تمرینات را آغاز کردم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار