یزد؛

بافق رتبه نخست در زمینه عدم خاموشی و جذب بودجه برق

شهرستان بافق در زمینه عدم خاموشی و جذب بودجه برق در استان یزد رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد در جلسه معارفه رئیس جدید شرکت توزیع بافق گفت: بافق باتوجه به رتبه نخست در زمینه عدم خاموشی و جذب بودجه برق در استان یزد رتبه ششم را نیز از نظر وصول مطالبات برق دارد.

محمدرضا صحتی با اشاره به اینکه وضعیت بستر توسعه شهرستان بافق در زمینه برق فراهم است افزود: سال گذشته شرکت برق استان یزد حدود 8 میلیارد تومان در این شهرستان سرمایه گذاری و اجرای پروژه داشته که یکی از این سرمایه گذاری ها پست برق نخلستان بافق است.

وی با بیان اینکه استان یزد 2/3 ( دو سوم) مصرف سرانه برق خانگی در کشور را دارد عنوان کرد: متوسط سرانه برق مصرفی خانگی در شهرستان بافق کم است و از سال های قبل تعرفه گرمسیری از اول خرداد تا نیمه های شهریور ماه در این شهرستان اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد خاطرنشان کرد: در شهرستان بافق 23000 اشتراک برق به طول شبکه 20 کیلو ولت و 632 کیلومتر شبکه فشار ضعیف با پیک بار 27 مگابایت وجود دارد.

در پایان این جلسه از زحمات رئیس سابق اداره برق سیدناصر میرفخرالدینی قدردانی و آقای محمدرضا عسکری فر به عنوان مدیریت توزیع برق شهرستان بافق معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار