چشم امید ترامپ و کلینتون به انتخابات ایالتی ایندیانا

امروز ایالت ایندیانا صحنه برگزاری یک انتخابات مقدماتی مهم برای نامزدهای پیشرو دموکرات و جمهوریخواه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوز تایمز، امروز -سه‌شنبه- تمامی نگاه‌ها به سوی انتخابات ایالتی ایندیانا است؛ انتخاباتی که نتایج آن می‌تواند نقش بسیار مهمی را در پیروزی نهایی نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه در انتخابات درون‌حزبی آنها ایفا کند.

رای‌دهندگان آمریکایی امروز همزمان با رای دادن به نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه مورد علاقه خود، سرنوشت یک کرسی خالی در مجلس سنا و دو کرسی خالی در مجلس نمایندگان را نیز تعیین خواهند کرد.

به گفته مقامات محلی ایالت ایندیانا، انتظار می‌رود نرخ مشارکت در انتخابات مقدماتی این ایالت با 50 درصد افزایش به یک رکورد جدید در انتخابات مقدماتی این ایالت برسد و شاید این مشارکت گسترده در انتخابات سراسری ریاست جمهوری نیز تکرار شود.

البته در سایر ایالت‌های آمریکا نیز رقابت‌های انتخاباتی امسال رای‌دهندگان بیشتری را نسبت به دوره‌های گذشته به پای صندوق‌های رای کشانده است.

در حال حاضر، هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای پیشرو دموکرات‌ها و جمهوریخواهان در انتخابات درون‌حزبی ریاست‌جمهوری به شمار می‌روند و نتایج انتخابات امروز ایالت ایندیانا می‌تواند آنها را به کسب عنوان نامزد نهایی حزب خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امیدوارتر کند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار