اردبیل؛

شناسایی زندانیان جرایم غیرعمد در زندان اردبیل

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: در زندان اردبیل ۸۸ زندانی جرایم غیر عمد داریم .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود انزابی در خصوص تعداد زندانیان جرایم غیر عمد شامل مهریه و مالی در زندان‌های استان تصریح کرد: در زندان اردبیل ۸۸ زندانی جرایم غیر عمد داریم که از این تعداد ۱۸ نفر زندانیان مهریه و نفقه و ۶۶ نفر مالی است.

وی افزود: بعد از اردبیل بیشترین تعداد زندانی جرایم غیر عمد در شهرستان مشگین شهر با ۸۷ نفر شناسایی شده است که ۱۷ نفر مهریه و نفقه و ۶۲ نفر زندانی مالی است.

مدیرعامل ستاد دیه استان افزود: بعد از مشگین شهر در زندان گرمی ۴۵ زندانی جرایم غیر عمد شناسایی شده است که از این تعداد نیز ۱۰ نفر مهریه و نفقه و ۳۵ نفر مالی است.

انزابی گفت: در زندان خلخال ۲۲ زندانی جرایم غیر عمد شامل ۱۰ زندانی مهریه و نفقه و ۱۲ زندانی مالی شناسایی شده است و در مجتمع حرفه‌آموزی نیز ۱۰۴ زندانی جرایم غیر عمد شامل ۱۳ زندانی مهریه و نفقه و ۸۷ زندانی مالی داریم.

وی با تأکید به اینکه در مجموع از ۳۴۶ زندانی جرایم غیر عمد، ۶۰ زندانی مهریه هستند، افزود: ۷۰ نفر دیگر به دلیل عدم پرداخت نفقه و ۲۶۲ زندانی به دلیل محکومیت مالی زندانی شده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان تأکید کرد: هر چند اذعان می‌شود کسی به دلیل عدم پرداخت مهریه زندانی نمی‌شود، اما بر اساس قوانین ناتوانی در پرداخت مهریه در برخی مواقع منجر به زندانی کردن زوج خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.