تبریز؛

رتبه نخست عکاس تبریزی درمسابقه افغانستانی

عکاس تبریزی عنوان نخست مسابقه «افغانستانی را که به آن افتخار می‌کنید به ما نشان دهید» که توسط یونسکو و دفتر افغانستان به صورت بین‌‌المللی برگزار شد را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی حامد‌حق‌دوست عکاس تبریزی عنوان مسابقه «افغانستانی را که به آن افتخار می‌کنید به ما نشان دهید» که توسط یونسکو و دفتر افغانستان به صورت بین‌‌المللی در دو بخش عکاسی حرفه‌ای با دوربین و موبایلی برگزار شد.

از 3 هزار و 33 عکس ارسالی 60 عکس توسط هیات داوران انتخاب شده که چهار عکس از حق‌دوست عکاس تبریزی به نمایشگاه راه یافته و توانست به عنوان نفر اول مسابقه جایزه 5 هزار دلاری را از آن خود کرد.

عکسی که حق‌دوست توانست جایزه را از آن خود کند عکسی است که کودکان افغانستانی را در حال بازی بر روی اسب‌های چرخ و فلک نشان می‌دهد که با انداختن سکه و خم شدن و برداشتن آن از زمین در حال تقلید ورزش بزکشی که پدران شان بازی می‌کنند هستند.

علی حق‌دوست عکاسی را به طور خود‌آموز از سال 77 آغاز کرده و از سال 1385 به عکاسی خبری و مستند اجتماعی را آغاز کرده و با خبرگزاری فارس، ایرنا روزنامه ایران و جام‌جم همکاری کرده است.

این عکاس تبریزی پیش از این نیز مقام دوم جشنواره دوسالانه جهانی نیکون در چین و پنج نفر اول جشنواره روژان در تهران را کسب کرده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
بهتر بود که عکس هم نشان داده می شد
آخرین اخبار