هاشمی‌نسب: رابطه ستاره فوتبال با پسر دخترنما حرف من نبود

پیشکسوت سرخابی فوتبال ایران اظهاراتی را که از وی درباره رابطه یک ستاره مشهور فوتبال با پسری دخترنما منتشر شده است، تکذیب کرد.

مهدی هاشمی‌نسب به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره موضوع ارتباط یک فوتبالیست با یک پسر دخترنما گفت: من از این موضوع بی اطلاعم و هرگز چنین حرفی نزده‌ام. نمی‌دانم چرا می‌گویند هاشمی‌نسب چنین حرفی زده است. 

بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال ادامه داد: البته وقوع چنین اتفاقاتی طبیعی است و در فوتبال شاهد رویدادهای بدتر هم بوده‌ایم. کاری از دست ما هم برنمی‌آید و باید مسئولان درباره چنین موضوعاتی تصمیم‌گیری کنند. 

مدافع سابق تیم ملی فوتبال افزود: دود آتش این مسائل و آسیب‌های اجتماعی به چشم فوتبال ایران می‌رود. پنج ماه پیش هم زمزمه مصرف قرص ترامادول در فوتبال ایران شنیده می‌شد اما کسی پیگیری نکرد. 

هاشمی‌نسب با تاکید براینکه واهمه‌ای از صحبت درباره این مسائل ندارد، ادامه داد: این مسائل واقعیت‌های تلخ فوتبال ماست اما کسی نیست که پاسخگوی چنین اتفاقاتی باشد. 

وی درباره اظهارات روز گذشته محمود خوردبین و ناراحتی سرپرست پرسپولیس از حرف‌هایش مبنی بر شیوع مصرف مواد مخدر در بازیکنان، توضیح داد: من ارادت ویژه‌ای به محمود خوردبین دارم. شانزده یا هفده سال است که با خوردبین در تماسم اما اگر صحبت‌هایم حقیقت ندارند حاضرم در محضر همه عذرخواهی کنم. مگر این حرف‌ها بدتر از دلالی و زد و بند و اخاذی مربیان از بازیکنان است؟

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار