سنندج؛

راه ندازی کمیته گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی در صداو سیمای مرکز کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از راه اندازی کمیته گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی در صداو سیمای مرکز کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت‌الاسلام رحیم جعفری، در هشتاد و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد،گفت: اقتصاد مقاومتی و مناطق حاشیه‌نشین از موضوعات مورد بحث در این شورا است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی آغاز سال ۹۵، راهبردهای خود را برای موفقیت در عرصه اقتصاد مقاومتی ارائه فرمودند.

وی افزود:در این راستا باتشکیل ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی در کشور و مطرح شدن ۱۲ برنامه مهم برای ادامه فعالیت در سال جاری، منجر به تشکیل ستادهای استانی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: در این ستاد جایگاه دستگاه‌های فرهنگی در قالب کمیته خاصی با عنوان کمیته گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی با مسئولیت صدا و سیما در سطح کشور تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها یکی از پایه‌های اساسی فرهنگ‌سازی در جامعه محسوب می‌شوند، افزود: در این راستا کمیته گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی در صدا و سیمای مرکز کردستان نیز راه‌اندازی خواهدشد.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: شاخص‌هایی همچون مطبوعات، رسانه‌ها و ابزارهای فرهنگی در بخش گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی می‌توانند نقش اثرگذاری را ایفا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.