مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: از روز گذشته سفر یه دو شهر کاظمین و سامرا از سر گرفته شد.

محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت اعزام زائران به عتبات اظهار داشت: از روز گذشته سفر به دو شهر زیارتی کاظمین و سامرا که به علت مسائل امنیتی از روز یکشنبه به طور موقت قطع شده بود، مجددا از سر گرفته شد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر به طور روزانه بیش از سه هزار و 600 نفر در قالب 90 کاروان به عتبات عالیات اعزام می شوند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: بیش از 55 درصد اعزام ها به صورت هوایی و 45 درصد هم به صورت زمینی انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
در کتاب کامل الزیارت هست که شیعه امام حسین حتما باید کربلا بره...اگه پول هم ندارید قرض کنید و بروید....بخدا این همه میرن مکه....مکه هم یکی از بهترین مکانهاست...اما در احادیث معصومین داریم که یه زیارت کربلا برابر است با ۲۰ بار حج...اما کجا نوشته یا کدوم معصومی گفته که یک زیارت مکه برابر است با ۲۰ زیارت کربلا....بخدا سفر به کربلا را فراموش نکنید....بخدا کربلا که بروید تازه میفهمید بهشت که میگویند یعنی...ان شا الله نصیب و قسمت همه بشود.الاهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا قسمت همه بکنه انشاا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
مگه یه صفر کربلا رفتن چقدر خرجش میشه که اینجوری میگی
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بهتر نیست بجای ابنهمه هزینه غیر ضروری این پول در جهت کمک به افراد مستمند خرج شود . مثلا پول پیش چند خانوار بی بضاعت رو پرداخت کنید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بخدا مهمترین ارزوهای من زیارت عتبات علیات بد که متاسفانه بدلیل فقرو تنگدستی ازاین سفرهای معنوی محروم مانده ام . ایا امکان این هست حقیر بی مقدار بطور رایگان به این سفرها بروم کربلا کاظمین نجف اشرف کوفه و مکانهای مقدس دیگر سوریه . ایا میشود این ارزوی دیرینه ام را عملی کنم ؟ نه رویایی بیش نیست . ازخداوند بخاطر فقرم معذرت میخواهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدارو شکر
آخرین اخبار