خون آشام های واقعی/ آدم هایی که دراکولا نیستند اما خون شما را می آشامند

در زندگی واقعی برخی افراد میل شدیدی به تغذیه از خون افراد دیگر دارند و علم پزشکی به نتایج جالبی راجع به زندگی خون‌آشام‌ها رسیده است.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ همواره در فیلم‌های سینمایی یا مستند، خون‌آشام‌ها یا همان «ومپایرها» افرادی بسیار زیبا و خوش‌تیپ نشان داده می‌شوند و از ظاهرشان نمی‌توان پی به خونخوار بودنشان برد. تصویری که بیشتر افراد از خون‌آشام‌ها در ذهن دارند، دراکولایی با دندان‌هایی غیرطبیعی و ترسناک است که همواره در پی افراد به خصوص دختران جوان است و از خوردن خون لذت می‌برد.

بسیاری بر این باورند که خون آشام‌ها و حواشی اطراف آن‌ها ساخته ذهن بشر است و نمی‌تواند فراتر از افسانه برود اما آیا خون‌آشام وجود دارد؟ خون آشام‌های امروزی چه می‌خورند و چه سبک زندگی دارند؟ آیا از خوردن خون بیمار نمی‌شوند؟

خون آشام های واقعی/ آدم هایی که دراکولا نیستند اما خون شما را می آشامند

چرا برخی افراد خون‌آشام هستند؟ 
بلوغ به گونه‌های متفاوتی در افراد خود را نشان می‌دهد؛ گاهی با رشد مو و تغییرات هورمونی همراه است اما گاهی اوقات عده کمی افراد بلوغ متفاوت و عجیبی را تجربه می‌کنند. به گزارش واشنگتن پست، جامعه آماری کمی از افراد حدود 5000 نفر بر اثر بلوغ شدن میل عجیبی به نوشیدن خون پیدا می‌کنند.

مانند بسیاری از تحولات عجیب دیگر که طی دوران بلوغ در بدن افراد بوجود می‌آید، خون‌خوار شدن این دسته افراد نیز غیر قابل کنترل و امتناع است. دکتر جان ادگار برونینگ، محقق موسسه جورجیا بیشتر عمر خود را به مطالعه بر روی زندگی خون‌آشام‌ها گذرانده است.

او در مطالعه‌ای در سال 2015 نشان داد که خون‌آشام‌ها وجود دارند و مانند افراد عادی هستند و ماوراء الطبیعی نیستند. وی در این باره می‌گوید بلوغ آن‌ها سبب افزایش میل آن‌ها به نوشیدن خون می‌شود و خود در آن دخیل نیستند. در واقع این حالت غیر طبیعی آن‌ها از عملکرد نادرست و ناقص انرژی در بدنشان بوجود می‌آید. دکتر برونینگ بر این باور است هنگامی که خون‌آشام‌ها خون می‌خورند احساس بهتری خواهند داشت و به همین ترتیب دست از این کار برنمی‌دارند.

خون‌آشام‌های واقعی چه شکلی هستند؟
بر اساس یافته‌های دکتر برونینگ،. خون‌آشام‌ها از نوعی بیماری رنج می‌برند که از دوران بلوغشان شروع می‌‌شود و میل به خون‌خواری را در آن‌ها بوجود می‌آورد. اگر به آن‌ها خون نرسد، ضعیف می‌شوند، سرشان گیج می‌رود و شکمشان از گرسنگی به صدا در می‌آید و در نهایت سردردهای شدید امانشان را می‌برد.

خون آشام های واقعی/ آدم هایی که دراکولا نیستند اما خون شما را می آشامند

بسیاری از خون‌آشام‌های امروزی در تاریکی قابل شناسایی نیستند. گفته می‌شود که آن‌ها از ظاهر شدن در مقابل نور خورشید در بیشتر موارد هراس دارند زیرا بدن آن‌ها مانند نور خورشید درخشان می‌شود و به همین دلیل بیشتر در شب ظاهر می‌شوند. اگر به آن‌ها خون نرسد مانند این است که به آن‌ها غذا نرسیده است و رفتاری مشابه انسان هنگام بروز گرسنگی نشان می‌دهند. اما فراموش نکنید آن‌ها مانند انسان هستند و تمام ویژگی‌های حسی و عاطفی انسان‌ها را به اشتراک می‌گذارند.

آیا دستاوردهای علمی پزشکی وجود خون‌آشام‌ها را تایید می‌کند؟
استدلال یا توصیف علمی برای وجود خون‌آشام‌ها وجود ندارد اما علم پزشکی نیز آن را غیر ممکن نمی‌داند. دانشمندان و محققان بسیاری قرن‌ها به بررسی این موضوع پرداختند. به گزارش هافینگتن پست، در علم پزشکی به حالت خون‌آشامی و خون‌خواری، سندروم «رنفیلدز» می‌گویند و به این معناست که افراد مبتلا به این سندروم به طور ناخودآگاه میل به نوشیدن خون دارند.

بنابر مطالعه‌ای در سال 2011 در این باره، افراد مبتلا به سندروم رنفیلدز معمولا در دوران کودکی تجربه مرتبط با خون داشته‌اند به طوری که از دیدن خون یا نزدیک شدن به آن هیجان‌زده شده‌اند و در سن بلوغ این هیجان آن‌ها نسبت به خون بیشتر شده است. گفته می‌شود که این سندروم از نوعی بیماری روانی ناشی می‌شود و ممکن است از کنترل فرد خارج باشد.

بسیاری اوقات خون‌آشام‌ها برای درمان خود نزد پزشک می‌روند تا این حالت غیر طبیعی آن‌ها و میل شدید آن‌ها به خون‌خواری درمان شود اما متاسفانه تا به حال درمانی به جزء نوشیدن خون موثر نبوده ‌است. برخی دانشمندان بر این باورند که اختلالات ژنتیکی یا بیماری نادر سبب بروز این مشکل در افراد می‌شود.

بیماری سل و خون‌اشام شدن
در دوران گذشته بسیاری از پزشکان خون‌آشام بودن را با بیماری سل در ارتباط می‌دانستند زیرا در بیشتر موارد افراد مبتلا به سل بر اثر سرفه‌های مکرر خون بالا می‌آوردند و گاهی آن خون دوباره به سیستم گوارششان بازمی‌گشت و گویی که خون خود را می‌خوردند.

در سال 2002، محققی به نام نیک لین ادعا کرد بیماری خونی پورفیری سبب می‌شود که افراد مبتلا به آن نسبت به نور خورشید حساسیت شدید داشته باشند و همین موضوع ممکن است شروع داستان گریزان بودن خون‌آشام‌ها از نور و پیدا شدن سر و کله آن‌ها در شب باشد. در حال حاضر، به علت کم بودن علائم این بیماری و آزمایش‌های عملی ناکافی به طور قطع نمی‌توان راجع به آن اظهار نظر کرد.

خون‌آشام‌ها خون چی افرادی را می‌خورند؟
طی مصاحبه با برخی خون‌آشام‌ها، آن‌ها اعتراف کردند که اگر به اندازه کافی خون ننوشند، افسرده، بی‌حال و کرخت و دچار ناراحتی و درد عضلانی می‌شوند. علاوه بر این، آن‌ها بر این باورند که خون‌ها نیز مانند غذاها کیفیت خاص خود را دارند و اگر خونی بی‌کیفیت باشد آن‌ها میل کمتری به نوشیدن آن دارند.

به گزارش واشنگتن پست، زنی که خون‌آشام بود تحت درمان در بیمارستان قرار گرفته بود اما با مصرف هیچ دارویی آرام نمی‌شد؛ به همین دلیل همسرش کمی از خون خود را برای او آورد تا سیر شود و به زندگی بازگردد. 

گفته می‌شود که خون‌آشام‌های واقعی ذخیره خون مصرفی خود را از افراد داوطلب تهیه می‌کنند؛ به این صورت که یا نزدیکان آن‌ها خون می‌دهند و یا افراد دیگر به آن‌ها خون می‌فروشند. در جوامع خون‌آشام‌ها، اگر فردی خون نیاز داشته باشد و دیگران به او خون ندهند، فرد خاطی از گروه بیرون انداخته می‌شود.

آیا نوشیدن خون انسان مضر است؟
مطالعات نشان داده است که نوشیدن خون انسان خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها و اختلالات را افزایش می‌دهد. بنابر مطالعه‌ای در مجله «علم زنده»، مصرف خون و تکرار این عمل می‌تواند سبب سمی شدن شدن بدن شود. خون حاوی آهن است و به همین دلیل است که کمی مزه آهن‌گونه دارد.

خون آشام های واقعی/ آدم هایی که دراکولا نیستند اما خون شما را می آشامند

اگر بیش از حد نیاز به بدن آهن وارد شود، خطر ابتلا به بیماری‌هایی همچون آسیب کلیوی، افسردگی، کم‌آبی، آسیب ریوی و حتی مرگ افزایش می‌یابد. علاوه بر این، بر اثر نوشیدن خون ابتلا به ایدز، هپاتیت B و C بسیار طبیعی است. گفته می‌شود در برخی شرایط قبل از مصرف خون یک فرد، خون‌آشام و فرد اهداکننده هر دو آزمایش خون می‌دهند تا مشکلی آن‌ها را تهدید نکند.

منبع: Live Science
Medical Daily
Huffington Post
Washington Post

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶۰
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اسم من به کسی مربوط نیس
۲۲:۱۹ ۲۱ دی ۱۴۰۲
اقا اگه وجود دارین (خون آشام‌ها) لطفا یکی بیاد بگه من روااانی شدم

ولی
ولی

خون خیلی خوبه و خوش مزه
Germany
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۵ دی ۱۴۰۲
من دعانویس می شناسم که کارش عالیه هرنوع مشکلی راحل می کنه09162260621
United States of America
سامان
۰۴:۴۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
اگه كسي خون آشام هست من دوست دارم خون بدم اگه كسي هست به ايميلم ﭘيام بده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تو نور افتاب درخشان نمیشن فقد احساس گرمای شدید؛ سردرد یا سرگیجه و حالت تهوع
Iran (Islamic Republic of)
نارسیس
۲۳:۴۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
من باورم اینه وجود دارن.نه مثل چیزی که تو هالیوود نشون میدن بلکه یه جامعه خاصی رو تشکیل میدن (و قرار نیست هرکی شبیه انسان نباشه مریض و هیولا محسوب بشه)
اما بهرحال تازمانی که باهاشون روبرو نشم نمیتونم قطعی چیزی بگم:)
Iran (Islamic Republic of)
اسم من به شما ربطی نداره
۱۵:۱۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
آها بزار بگم خون آشام ها واقعیه و مسخره نکنید مشق و اینطور چیزا اگه نمی خواستی نمی خوندی دوم خون آشام ها سرعت دویدن و اینا ندارن بلکه فقط بیمار مریضی هست که راه درمانی براش وجود ندارم و باید تا آخر عمرشون اونطور بمونن ولی به نظرم این هم خیلی خوبه می دونه هرکسی باشه حتی دوستام همسایه و...
Iran (Islamic Republic of)
Damon
۱۹:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
من از بچگی و الان به شدت خون می‌خوردم جوری که من نمیتونستم خون خودم رو نخورم و من با مزه آهن آشنا بودم چون آهن لیس زدم از بچگی

وقتی که ۱۳ سالم شد رفتم تو یوتیوب گشتم دنبال چگونه خون آشام شویم و بعد

یک چیزی پیدا کردم که باید ساعت ۱۲ شب دم پنجره میگفتم و گفتم

و خوابیدم بلند شدم دیدم ساعت ۳ شبه بعد خوابیدم صبح که بلند شدم دیدم به شدت تند می‌ دویم و به شدت بلند میپرم ولی من ساعت ۱ شب احساس میکردم بدنم سنگینه و خسته ام و به هر کسی که فکر می‌کردم انرژیش می‌رفت و دندون درد هم به شدت گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
من دوست دارم خون شام شوم ولی چون میگن آن ها مثل اینکه مریض هستند خون می خورند منصرف شدم می خواستم بگم واقعن ۱۰۰۰ سال عمر می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
خون آشام ها وجود دارند اما ما نمی تونیم ببینیم اون هارو پس چرا وقتی
به نتیجه ای نمی رسید خودتون خسته می کنید
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۶:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
من اعتقاد دارم خون آشاما وجود دارن ...
Iran (Islamic Republic of)
سیتا
۱۲:۵۲ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
واقعا که بعضیا اومدن اینجا با این حرف که من خوناشامم بقیرو گول میزنن
Iran (Islamic Republic of)
‌‌
۰۱:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
گمشین بابا ی مش اصکل دور هم جم شدن درسته خون اشام واقعیه ولی الان نزدیک ب ۱۰۰ تا پیام هست ک همه میگن واای من خون خوردن من واقعایم بیا برو بچه کم تر شعر بگو
Iran (Islamic Republic of)
Nazi
۲۲:۴۲ ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام من خودم عادت دارم و یه جای خودمو بکنم تا خون بیاد و بخورم اکثرا هم لبام همیشه کندس چون میکنم تا بخورم دندون نیش هام هم بلند نیستن ولی خیلی خیلی تیز هستن جوری ک اگه یکم محکم فشار برم سوراخ میکنه و حتی من گوشت خام رو هم میخورم یهنی وقتی مامانم گوشت خام واسه ی غذا از یخچال بیردن میزاره میرم و چن تایی میخورم خامشو ولی میدونم مضره و نمیتونم خودمو کنترل گنم اما از این وعضیت راضیم و اگه بخامم نمیتونم خودمو بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
سلام من از بچگی عادت داشتم خون بخورم
کم کم بیشتر خون خوردم تا اینکه یک سال پیش به خون آشام تبدیل شدم
دندان نیش ما خون آشام ها خیلی بزرگتر از دندان نیش انسان ها است
Iran (Islamic Republic of)
Melina
۲۲:۴۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام اگر تازه خون‌آشام بشیم سنمون چقدر میره بالا
Iran (Islamic Republic of)
لولو
۱۰:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دوستان خوناشام دندون نیشاتون عادیه یا بزرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دوستان خوناشام دندون نیشاتون عادیه یا بزرگه
Iran (Islamic Republic of)
Shahin
۰۶:۴۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
من
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۱:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
دوستان خون آشام ها وجود دارند ولی دوست ندارن زیاد با بقیه انسان ها قاطی بشن چون هر لحظه امکان داره خوی غریزی شون بهشون غلبه کنه و حمله ور بشن
بعضی از خون آشام ها هم هستن که با خوردن خون های بسته بندی اهدایی مردم خودشون رو کنترل میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام من نمیدونم توی این ایمیل ها یانظرات واقغا کسانیکه ادادارند خوناشام هستن تاچقدر حقیقت داره
از جمله فردی که ادا میکنه یه خوناشام به اسن کرولاین
نمیدونم اما یچیزه که برام کاملاً روشن اینکه واقعا خوناشام همه وجود دارن اما ما نمیدونیم کجاهستن شاید همسایه ما باشن شاید هم دوست یا درهمین ساید باشند پس اگه یه خوناشام ایمیل منو میخونه باید بدونه که من کی هستم وچقدر دنباا شان گشتم پس اگه هست پیش من باخبر کن
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۱:۵۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
خون اشام هم میگه چشم من یه خون اشام هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چتونه مغزتون مشکل داره الان خون آشام وجود داره اما چه ربطی به جادو و این چرتو پرتا داره بخاطر یه بیماری روانی نادر نیاز به خوردن خون دارن که بخاطر زیاد شدن آهن بدن عمرو کمتر از نصف میکنه جدی فکر نمیکردم تو دنیا انقدر خرافاتی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
به نظر من خون آشام ها موجودات جالبی هستن
ولی مطمئن نیستم که وجود دارن یا نه
و اینکه خون که مزه ی خاصی نداره
لطفا وقتی میگین (من خون اشامم ) یه مدرک یا دلیل منطقی هم بیارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
من خیلی دنبال راهی برای اینکه خوناشام باشم میگشتم و یه راه پیدا سابلیمینال خوناشام ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
دمتون گرم خیلی خندیدم. بچه ها مشقاتونو نوشتین؟ خانواده هاتون میدونن دارین با چه تفکری عمرتونو هدر میدین؟ این یه بیماریه. هنر که نیست نشستید دور هم دارید خیالبافی میکنید. وقتی میبینید از 4تا فیلم انقدر تاثیر بد میگیرید خوب نبینید پدر امرزیده ها. اینم یه بیماریه مثل همه ی بیماریا. حالا چون تو هالیوود بنابر سلیقه ی مخاطبینی مثل شما این بیماریو کردن دلیلی بر فروش بیشتر گیشه شماها باید انقدر جدی بگیریدش؟ این مریضی از کم خونی شدید و اختلالات روانی ناشی میشه. این ادما باید درمان بشن. هرکی ندونه و بیاد اینجا فکر میکنه 80 میلیون ایرانی خون اشام جمع شدیم دور هم. جای اینکه به این بیماران کمک کنید و هدایتشون کنید سمت درمان براشون کف و سوت میزنید؟ عجب ملتی هستیم ما
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
میتونید باور کنید میتونید هم باور نکنید و مسخره کنید ولی ما وجود داریم.انچنان هم که میگن عطش به خون نداریم فقط چند وقت یکبار نیاز داریم.در رابطه با خورشید هم بگم که از نظر روانی اذیت می‌کنه و وهم از طریق ایجاد حساسیت پوستی زیاد.
در قدیم هم چون خون دادن کار راحتی نبوده و تقریبا غیر ممکن بوده خون آشام ها مجبور بودن به دیگر انسان ها حمله کنند و از خون اونها تغذیه کنن.ولی الان مصرف خون راحت تر شده.
البته اگه آدم های خوب به ما خون ندن مجبور میشیم به روش سنتی تغذیه کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۰۲:۱۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
من همیشه لب میخورم گاهی وقتا وحتی بیشتر گوشتم خون میاد ولی بوی خون یه طعمی داره که توی دهن حس میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۹ دی ۱۳۹۹
سلام من ۱۲ ساله و از امسال سر گیجه و سردرد و گشنگی شدیدی داشتم بعد اینه خون‌‌خوردم حالم خوب شد باید بگم که خون آشام ها در بلوغشون به یه بیماری مبتلا میشن و اون ها وجود دارن اونا آدم های عادی هستن ولی باید بگم خون آشام شدن کار سختی و من خیلی رنج میبرم که خون کافی به هم نمی‌رسه پس بهتون پیشنهاد نمیکنم خون آشام بشین
United Arab Emirates
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
فقط میخواستم بپرسم که چطوری میتونم بفهمم خوناشام هستم یا نه ؟؟؟ اگر جواب منو بدین ممنون میشم
United Arab Emirates
سارینا
۲۱:۱۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
من خیلی دنبال این بودم که بتونم راهی برای اینکه خوناشام بشم پیدا کنم من ۱۳ سالمه اگر کسی میتونه در این مورد به کمک کنه لطفا بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
من می دونم
Iran (Islamic Republic of)
ستایش طاهری
۱۹:۲۶ ۱۱ دی ۱۳۹۹
خون اشام واقعا وجود داره؟
میشه یکی راست بگه؟
خوب درسته که عده ای دچار بیماری شدن که خون میخورن
اما من میخدام بدونم واقعا خون اشام وجود داره؟
لطفا جواب بدین !
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۱۷:۳۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
خوناشام وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
درکت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
♡$♡
۲۰:۱۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
و همیشه گرممه ب شدت ،تو زمستون هیچوقت لباس گرم نپوشیدم چراقای خونم و اتاقم همیشه خاموشن چون تاریکی و شب حس خیلی آروم کننده ای داره حس شیشمم قویه و خواب آینده میبینمو تعبیر میشه بعد مدتی ک از خون خوردن ک میگذره بدن درد شدیدی ام میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
♡$♡
۲۰:۰۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
تازه اگه ام رگمو عمیق بزنم ب زور خون ازم میاد فقط ی لخته خیلی غلیضه متوسط،جون سختم ،ب خوردن گوشتهای بیشتر خام وخیلی خونی هم علاقه دارم گوشت خام هم میخورم خیلی، با خون خام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
هرکسی میگه خون آشامه بهم ثابت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام شرمنده عزیزم نمی خواستم شما رو ناراحت کنم ببخشید باید قبلش شما رو درک می کردم می دونم در جایگاهی نیستم که بتونم درک تون کنم ولی بازم شرمنده فقط سوالم واسم مهم بود الان که متوجه شدم باعث ناراحتی شما شده دیگه مهم نیست اما بازم بابت پاسختون واقعا متشکرم ببخشید اگر زیاد صحبت کردم و ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۵:۳۹ ۲۸ تير ۱۳۹۹
حالادیگه همه میگن ماخون آشامیم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۹
ببخشید شرمنده نمی خوام به بقیه شما ها تو هین بشه ولی اگه میشه بهم پاسخ بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نباشین همه ببخشید وقتتونو می گیرم بنده یه دوست عزیزی دارم که خیلی مشکوک می زد و یهو یه اتفاقی افتاد و بهم گفت که خون اشام هستش منم چون خواستم ناراحت نشه قبول کردم و ناراحت نیستم ولی یه سوال ازتون داشتم شما میشه لطف کنین بگین وقتی جلوی اینه میرین تصویرتون رو می بینین یا نه واقعا شرمنده که وقت تون رو می گیرم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۲۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
عاقا به چی قسم بخورم این مادر زادیه شماها فقط به عمرش فکر میکنین نخیر خوناشاما عمر آن چنانی نمیکنن قدرت های خاصی هم ندارن معمولا اونا کم خونی دارن و باید از خون تغذیه کنن اونا معمولین آروم و بی سر و صدان ولی اگه عصبی بشن بد تر میشن
عاقا شما دیگه نمیتونید روزو ببینید خورشید.. و.....
Iran (Islamic Republic of)
ارین
۲۲:۵۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
من به نور خورشید حساسم نه اینکه پوستم بسوزه یا درخشان شه اینطوری نیست ولی سر درد بدی میگیدم خیلی به خوردن خون علاقه دهرم و یه عطش خاصی نسبت بهش دادم من 16سالمه از 15سالگی حس ضعف میکردم اما الان خیلی بدتر شده مدام حس ضعف میکنم به نور حتی چراغ هم حساسم هرچی غذا میخورم سیر نمیشم فقط وقتی بوی خون میاد حس میکنم دیونه میشم وقتی خون خودم رو میخودم حس زنوگی بهم دیت میده و تا یع مدت بهترم چیکار کنم بخدا دادم دیونه میشم
Iran (Islamic Republic of)
F.m
۱۳:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
کامنتارو خوندم مردم از خندهههههههه
Iran (Islamic Republic of)
Mahsa
۲۰:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
خدایی اگ واقعا خون اشام هستید و میتونید تبدیل کنید بمن ایمیل بدین من دوست خون اشام دارم ک نمیتونه تبدیل کنه ولی میتونه تشخیص بده کی خون اشام کی نیست و دروغ میگه من منتظر ایمیلیتون هستم:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
مردم خون آشامها نه عمر جاودانه دارند نه تبدیل به خفاش و غیره میشوند مغز کسی راکم کنترل نمیکنند این هم یک بیماری نادر است و من هم مبتلا به این بیماری بیماری به شدت بدی است فقط فکر کنید بدون خون بانک خون کشور قادر به زندگی‌نیستید و در نور خورشید اذیت می شوید و شبها سرحال تر از روزها هستید و دوستی هم ندارید چون مارا هیولا قلمداد کرده اند و مردم می ترسند که به ما نزدیک شوند ما هم انسانیم ولی بیماریم خدا به هیچکس ندهد
Iran (Islamic Republic of)
Miss.X
۱۶:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام
من اینا رو اگه برا خودم اتفاق نمی افتاد باورم نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
الکی
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۳:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
اصلا وجود ندارن این موجودات خرافاتن از تخیلشون رویاهاشون بیرون اومدن
Iran (Islamic Republic of)
:
۲۳:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
ما خراقات نیستیم فقط تو سایه ها هستیم
United States of America
علی
۰۹:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کامنتارو میخونم میخندم
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۰۱:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یکی از این خون آشام ها هستم....
پیج اینستای من helia.322 هست
هرکی خواست میتونه بامن در ارتباط باشه و من به تمام سوالات شما پاسخ میدم ...
لطفا هنگام مراجعه دلیل خودتون رو بگین
Iran (Islamic Republic of)
ستایش محبت
۲۳:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلام میشه من رو بدون درد و خونریزی تبدیل کنی مثلن با خوردن یه معجون یا نوشیدنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام اگه واقعا یک خوناشام باشی میدونی من کیه هستم واسم واقعیم کیه پس تومنو پیدا کن چون من به اندازهی کافی دنبال شما گشتم واز وجودتونم مطمئن هستم
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۲:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام لطفا هرکی خون اشام هست یا کسی میشناسه که باشه لطفا ایمیل بزنید
سپاس
Japan
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام راستش من آدم معتقدی نیستم و اصلا نمیدونم این چیزایی که میگن واقعی هست یا نه ولی جدیدا همش احساس تشنگی میکنم تو نور سردرد میگیرم یکی دیگه هم که تمام خانواده بهش معتقدن اینه که من تو شبا سرحال ترم حتی نمیدونم دارم این چیزارو واسه چی مینویسم فقط میخوام همش ی دروغ باشه و من فقط توحم زده باشم واقعا یکی رو میخوام که کمکم کنه نمیخام دسته گلی به آب بدم
Iran (Islamic Republic of)
....
۲۰:۵۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام من سه ساله که علاعم خون آشام هارو دارم خانوادم اصن باور نمی کنن خون که می بینم به وجه میام خون کسی رو نخوردم ولی خون خودمو می خورم به خدا دورغ نمی گم شباازساعت نه بیدارم تا ساعت 7 صبح روزا خیلی میخوابم حالم خیلی خرابه کسی باورم نمیکنه شبا به قدری ضعف میکنم و سردرد میگیرم به جونون میام مدرسه که میرفتم به حر بهونه ای میومدم خونه13 ساله مه واقعا زندگیم خیلی بده یه کمکی کنین
Iran (Islamic Republic of)
Aysan
۱۶:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
وقتی خوناشاما یکیو گازمیگیرن چطور میشه که اون ادم ب خوناشام تبدیل میشه سم بدن اونا وارد خون انسان میشه یا انسان باید خون خوناشامارو بخوره؟
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۴:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
نه این جوری نیست
Iran (Islamic Republic of)
مستانه
۲۳:۵۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
باید از زهروارد بدن شما بشه و باخونتون مخلوط بشه
Iran (Islamic Republic of)
نیمه خون آشام
۱۷:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید مطالب سایتتون عالی بود خسته نباشید آدمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
من خیلی دوس دارم یه خون آشام بشم اما الان میخوام یه مقاله در مورد خون آشام ها بنویسم لطفا هرکس که مطلبی داره یا واقعا خودش خون آشام هست بهم کمک کنه ممنون میشم ازتون....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
من یکی رو میشناسم
مجبورم کرده هر روز برم بهش خونمو بدم خسته شودم کسی هست بجای من باش ؟لطفا
Iran (Islamic Republic of)
idkcy
۱۴:۱۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
خوناشام ها هیچوقت نمی گن من یه خوناشامم
Iran (Islamic Republic of)
@fatix_bi
۱۱:۱۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
اقا من دوست دارم ی خوناشامو از نزدیک ببینم..اگه کسی هس بهم بگید
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۲۱:۱۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
یکی‌ منو خون اشام کنع
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۰:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
عزیزم من دارم ازابن بیماری رنج می برم
Iran (Islamic Republic of)
رایا
۲۲:۰۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
سلام من یه خون اشام هستم ولی من عمره تولانی نمی کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
خیلی دوست دارم یه خون اشام رو از نزدیک ببینم.اگه خون اشامی هست که به خون نیاز داره من داوطلبم البته به شرطی که منو تبدیل نکنه.تا حالا دربارشون تحقیق زیاد کردم و کل گوگل رو زیر ورو کردم.
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۱۳:۵۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
تایپ خونت چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
منم دوست دارم به خون آشام تبدیل شم
Canada
السا
۲۳:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
من خون اشام هستم اگه سوال داريد مىتونيد از من بپرسيد راستى من مىتونم همتونوخون اشما كنم يه ورد بلدم
Iran (Islamic Republic of)
ضدر خون اشاما
۱۹:۰۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خنده به لبامامد خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۲۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
واقعا میتونی آدمارو خوناشام کنی؟من دوست دارم خوناشام بشم
Iran (Islamic Republic of)
میسا
۱۸:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
منم خون اشامم و الان 129 سالمه و باید بگم ما وجود داریم الان توی تهرانم هستم
Iran (Islamic Republic of)
پارمیدا
۱۶:۱۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
من رو خون‌آشام کن خواهش...
Iran (Islamic Republic of)
آکینا سوکیتا
۱۷:۰۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
ببینم اینایی که میگن خوناشامم دارن شوخی میکنن یا جدی میگن؟ من منبع درست و حسابی پیدا نکردم تا بفهمم واقعا وجود دارن یا نه ، الانشما واقعا خون آشامی؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Melika
۱۹:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر خون آشامی خخخخخ کع نیستی
به هر حال خوناشام از زود می میرند چون خوردن زیاد خون باعث بیماری میدشع
Iran (Islamic Republic of)
مستانه
۲۳:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
من تازه متولد شدم ‌
Iran (Islamic Republic of)
mobin
۱۷:۱۴ ۲۸ تير ۱۳۹۸
یدونه فیلم دیدید همه جو زده شدید
Finland
فاطمه
۱۵:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام منم دوست دارم خوناشام بشم ولی یک سوال دارم جدا از این حرفا من یکجا درباره چشم سوم خوندم وبعد رفتم دربارش تحقیق کردم وزده بود ارتباط بادنیای دیگری و عوارض سردرد و صدا هایی که از اون دنیا میشنوی ومن الان چند روزه صدا های میشنوم و بیشتر وقت هاسرم درد می گیره من شک دارم که چشم سومو دارم یانه لطفا کمکم کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Melika
۱۹:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خخخخخ خخخخخ خخخخخ خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
behnam
۱۸:۲۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام من ی خوناشامم و اصلا نیاز قطعی به خوردن خون ندارم ینی سر دردو اینطور چیزا نمیگیرم ولی خوردن خون حس عااالی بهم میده احساس میکنم نیروی زیادی بهم دست میده و قدرت انجام هر کاری رو دارم...راستی خورشیدو نور خورشیدم پوستمو درخشان نمیکنه و مشکلی ندارم باهاش....اگه سوالی دارید بپرسید خوشحال میشم بتونم کمک کنم
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۹:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
باورم نمیشه یعنی خون آشام وجود داره اونم تو ایران
Iran (Islamic Republic of)
moon girl
۱۹:۲۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
اینا مگه تو داستانا نیس؟ جدی هستی تو؟
Iran (Islamic Republic of)
پارمیدا
۱۶:۱۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
میشه منو خون آشام کنی؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
منم دوس دارم خون اشام شم خیلی خوفه
Germany
NaNa
۲۱:۵۳ ۲۰ دی ۱۳۹۷
منم خوناشام کنید خعلی دوس دارم رنگ چشم عوض بشه ...واقعا هیچ قدرتی ندارن؟ من فیلم گرگ و میشو ک دیدم واقعا دیوونه اونا شدم منم دوس دارم کجا زندگی میکنن من برم؟
United States of America
جهانگر
۰۲:۵۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
من خودم خوناشامم
Iran (Islamic Republic of)
mobin
۱۷:۱۰ ۲۸ تير ۱۳۹۸
افرین
Iran (Islamic Republic of)
Melika
۱۹:۱۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من کلا قانع شدم که تو خونه آشامی
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۲۳:۱۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
من یک خون آشام هستم ولی اصلا اینجوری که میگید نیستم به هیچ وجه تو نور خورشید نمیدرخشم و همچنین تبدیل به خفاش نمیشم ولی جادو های خاص خودمون رو داریم اما نمیتونیم کسی رو تبدبل کنیم این یه اتفاق مادر زادی هست مثلا خود من پدر و مادرم انسان هستن ولی خودم طبق تست های مختلفی که دادم خون آشام درجه یک هستم و درباره ی عمر هم بستگی به نوع خون آشام بودن داره من حدود 900 سال عمر میکنم و فکر میکنم خون آشام کلمه مناسبی نیست ما وابسته به خون نستیم فقط خوردنش حس خوبی میده و من دوست ندارم کسی تصور ترسناکی از من داشته باشه من هم مثل انسان ها احساس های مختلفی دارم و فقط دندون هام کمی بزرگ تر هستند اما من به هیچ کسی آسیبی وارد نمیکنم و فقط خون خودم رو در صورتی به جایی خراشیده بشه میخورم در ضمن من در ایران زندگی میکنم و از اینکه بعضی ها آرزو مرگ مارو دارند ناراحت میشم
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۱۵:۳۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
اگر واقعا خون اشام هستی من میتونم شما را ببینم یا یه راه ارتباطی پیشنهاد کنید تا بتونم ازتون چندتا سوال بپرسم
من دوست ندارم خون اشام بشم، اما عاشق اونا هستم، واقعا فوق العاده هستند
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۹:۴۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تصور آدم از خون آشام واقعا غلط بود واقعا من هنوز تو شوکم که خون آشام وجود داره یا نه دو سوال : 1. خون آشام ها به آب مقدس حساسیت دارن 2. شما چه دینی دارید
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۰:۵۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
دقیقا منم این طوریم
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۱۴:۲۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
مطلب خوبی بود منم خیلی دوست دارم خون آشام بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
سلام مطالبتون‌ جالب‌ بود، من‌ خیلی‌ دوست‌ دارم‌ یه خون‌آ شامو‌ از نزدیک‌ ببینم. ولی‌ هنو زموفق‌ نشدم، راستی‌ اگه‌ اینجا‌ خون‌ آشام‌ هست، ممنون‌ میشم‌ اگه‌ به‌ چند سوالم‌ جواب‌ بده...ممنون
Singapore
Donya
۲۱:۴۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
حدودا چندماه که خون لبامو میخورم و بعضی وقتا هوس میکنم و مجبور میشم این کارو کنم چون بوش آرومم میکنه
این قضیه با چندتا دیگه از ویژگیام مثل عوض شدن رنگ چشمام یا نرفتن زیر نور آفتاب باعث شده توی مدرسه خون آشام صدام کنن
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
آخه وقتی جنبه ندارید چرا فیلم هایی مثل خاطرات یک خون آشام یا گرگ و میش و. .. میبینید که الان وحشت کنی
France
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
خدا خودش کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
سلام طبق فرموده قران و روایات خون حرام است وچیزی به اسم خون اشام وجود ندارد یه مشت خرافات قرون وسطی در اروپا خودتون که وضع قرون وسطی را بهتر میدونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بله من با شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
mobin
۱۷:۱۳ ۲۸ تير ۱۳۹۸
دانشمندا تحقیق کردن وجود داره ربطی بع قرون وسطی ندارع
Iran (Islamic Republic of)
Melika
۱۹:۳۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام نظر شما محترمه ولی مگه قرآن نگفته مشروب گناه ونیاید کسی بخوره
ولی بعلی از جونای ما می خورن .
و اینکه در قرآن آمده که قبل ما هم موجوداتی زندگی می کرد
Iran (Islamic Republic of)
Vampire lover
۱۳:۲۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
کسانی که خون اشام ها رو دوست دارند و قصد دارن از نزدیک ببینن بهتره ب جای اینکه تو ایران شبا خیابون گردی کنین جاهای دیگه رو بگردید ب جای خیابون اینطوری ک من تحقیق کردم گفتن ک خون اشاما در قبرستون ها مقبره ها و اینطور جاها میزیستند و من فکر میکنم که اونا تو ایران پیدا نشن شاید در قبرستان های نزدیک ترانسیلوانیا یا کارپات و .... زندگی کنن چون در زمان های قدیم در کشور رومانی و نزدیکش عده ای زندگی میکردن
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۰:۵۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
چرامارو زیر سوال میبربن ماهم مثل شما ها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
جذاب
۱۰:۵۵ ۲۰ تير ۱۳۹۷
ب نظرم اونام دوس دارن با ادمای عادی ارتباط برقرار کنن ولی بعضیا خیلی بی ظرفیت هسن و میترسن واسع همین اونا خودشونو مخفی میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ملینا
۰۲:۳۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
من هر شب ساعت ۱۱ میرم تو خیابون تاساعت ۴ صبح که خون اسام ببینم عوضش ماشین میبینم
Iran (Islamic Republic of)
Melika
۱۹:۳۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خخخ واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ملینا
۰۲:۳۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
من هر شب ساعت ۱۱ میرم تو خیابون تاساعت ۴ صبح که خون اسام ببینم عوضش ماشین میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
من هردفه شمال که میرم خونه ی پدر بزرگم باهاش جنگل میریم و حیوان شکار میکنیم
Finland
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی دلم می خوعد تبدیل شم ولی وقتی اینا میگن قانون گذاشتن حداقل نمیشه ببینیمتون مگه ما چمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
من تا خودم نبینم باورم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
میخوای من بیام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
همه تون فقط به عمر ابدی و قدرتش فکر می کنید
ولی دیگه هیچ وقت نمتونید خورشيدو ببینید روز رو حس کنید
بیخیال شید فقط بیخیال بشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
همه تون فقط به عمر ابدی و قدرتش فکر می کنید
ولی دیگه هیچ وقت نمتونید خورشيدو ببینید روز رو حس کنید
بیخیال شید فقط بیخیال بشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
من خون آشام نیستم فقط به نور خورشید که مستقیما بهم بتابه حساسیت شدید دارم و مثل مرغ تو فر بدنم میسوزه و اینکه کم خونی شدید دارم وفقط کباب جگر وقلوه میخورم درضمن رنگ سرخ خوش رنگ خون رو خیلی دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۸ تير ۱۳۹۸
عجب
Germany
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
واقعا خیلی وحشتناکه
Germany
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
اگر واقعا خون اشام هستبه من نشان دهید
Germany
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
اگر واقعا خون اشام هستبه من نشان دهید
Iran (Islamic Republic of)
elika
۲۱:۵۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
من عاشق اینم که خون آشام بشم کسی اینجا خون آشام نیست که منو تبدیل کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۰:۵۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
من خون آشامم هرکی گفته خون آشام ها میتونن تبدیل بشن چرت گفته مادر زادیه
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۷:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
من خوناشام نیستم ولی.بهوقتی مریضی میشم یکم از خون خودم میخورن دقیقا دوساعت بعد خوب میشم.فقط دنبال خوناشام های واقعیم که بهشون بپیوندم.از تنهایی خستا شده م.اگه یه خوناشام پست منو میبینه خبرم کنه.درضمن من خونواده مو تو یه تصادف از دست دادم خودم تنها زندگی میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
باید پیدامون کنی
Iran (Islamic Republic of)
Flr
۱۷:۲۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
کدومتون واقعا خون اشامه بگین پلیز من خیلی دنبال یکی ام ک خون اشام باشه :((( Flrrrrr@
Iran (Islamic Republic of)
هه
۱۷:۴۳ ۱۸ دی ۱۳۹۶
خب منم از افتاب بدم میاد و میرم بیرون سر درد میگیرم.از بوی خون هم بدم نمیاد.بعد اونوقت مثلا من الان خوناشامم.
Iran (Islamic Republic of)
درسا
۰۱:۴۷ ۱۰ دی ۱۳۹۶
مطلب خیلی خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
درسا
۰۱:۴۷ ۱۰ دی ۱۳۹۶
مطلب خیلی خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
خون اشاما عمر زیاد ندارن ک شما خودتو جاشون جا زدی .. از سرعت زیاد و چیزاییم ک راجع بهشون میگن چرته اونا هم ادمای معمولی هستن و عمرشون هم همینطور....تنها فرقی ک دارن اینه ک نیاز شدیدی ب خوردن خون دارن
Iran (Islamic Republic of)
کرولاین
۰۲:۱۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
من کرولاینم 1022 سالمه بهتون حق میدم دوست داشته باشین یکی از ما باشین ولی ما یه قانونی گذاشتیم که دیگه کسی رو تبدل نکنیم من به ایران سفر کردم مردم جالبی هستین ولی متاسفم که نمیتونم کمکتون کنم چون این کارم مجازات داره و مجازاتش اینه که ترد بشم ممنون که در مورد مون مطلب گذاشتین و کامنت دوستون دارم .
Iran (Islamic Republic of)
Vampire lover
۱۳:۱۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
عجب منم تا نبینم باور نمیکنم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Bita
۱۶:۱۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
من تا نبینمت باور نمیکنم! درمورد خون اشام ها زیاد تحقیق کردم ولی یجا میگن هس یجا میگن نیس موندم تو دوراهی پس اگ نبینم باور نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
باورش برا من سخته که خون آشامی وجود داشته باشه پس یا الکیه یا اینکه فقط همینجوری خون میخورید
Iran (Islamic Republic of)
DANTE
۰۵:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
کرولاین مگه بهت نگفتم به هیچکس نگو که ما هنوز وجود داریم!!!
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۱:۲۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
راهی برای خون اشام شدن هس آیا ؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
چ حرفا الان ترسیدیم...واااااای
۱۲