شیراز؛

نخستين شكست ارژن شيراز در پلي آف دسته يك فوتسال كشور

در هفته چهارم مرحله نهايي ليگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور تيم ارژن شيراز مغلوب نماينده تهران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛هفته نخست دور برگشت مرحله نهایی  مسابقات دسته یک فوتسال باشگاههای کشور با برگزاري ٢ بازي به پايان رسيد.

در حساس ترين ديدار هفته شاگردان حميد كمالي در تیم لبنیات ارژن شیراز ٢ - يك مغلوب ميهمان خود دانشگاه آزاد اسلامي تهران شدند.

اين مسابقه در سالن ابوالفتحي شيراز برگزار شد.

نخستين شكست ارژن در پلي آف دسته يك فوتسال كشور در حالي رقم خورد كه نماينده فارس با پيروزي در اين بازي مي توانست علاوه بر تثبيت صدرنشيني ، خيال خود را براي صعود به ليگ برتر فوتسال كشور راحت کند و از ٢ ديدار آينده خود فقط به ٣ امتياز نياز داشته باشد.

تيم ارژن با اين شكست و ٧ امتياز در مكان دوم جدول رده بندي قرار گرفت و دانشگاه آزاد با هم امتياز با ارژن و بدليل تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفت.

حميد كمالي سرمربي لبنيات ارژن شيراز در پايان اين بازي گفت : تيم حريف با اشتباهات بازيكنانم به دو گل رسيد و نتوانستيم بازي هميشگي خود را به نمايش بگذاريم هرچند كه اشتباهات داوري امروز به ضرر تيم من تمام شد.

سرمربي ارژن در پايان ابراز اميدواري كرد در بازي هاي باقيمانده با كسب امتيازات لازم جواز حضور در ليگ برتر فوتسال را بدست بياورند.

قضاوت مسابقه لبنيات ارژن شيراز و دانشگاه آزاد إسلامي تهران را محمود نصیرلو و حمید رضا طیب طاهری بر عهده داشتند.

در دیگر دیدار هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال کشور تيم شهرداري ساوه در شهرآورد ساوه اي ها مقابل سن ايچ در ديداري پرگل و زيبا ٦ - ٥ به پيروزي رسيد و هم امتياز با تيم هاي دانشگاه آزاد و لبنيات ارژن شيراز و بخاطر تفاضل گل كمتر در مكان سوم جدول رقابت ها قرار گرفت. 

تيم سن ايچ هم با اين شكست شانس قرار گرفتن در جمع مدعيان صعود را از دست داد و ٢ بازي تشريفاتي را در بازي هاي آينده پيش رو دارد.

گفتني است لبنيات ارژن شيراز در هفته دوم دور برگشت مرحله پلي آف ليگ دسته يك فوتسال باشگاههاي كشور پنج شنبه 23 ارديبهشت ماه در ديداري حساس و سرنوشت ساز رودرروي ميزبان خود شهرداري ساوه قرار مي گيرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار