آبادان؛

بازدیداعضای مرکز تألیف کتب درسی از مجتمع بندری خرمشهر

اعضای مرکز تألیف کتب درسی از بندرخرمشهر بازدیدکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر‌کل مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هدف از این بازدید، آشنایی اعضای مرکز تألیف کتب درسی آموزش و پرورش با مجموعه صنعت دریایی و مباحث مرتبط با اشاعه فرهنگ دریایی کشور است.

محمد علی حسن‌زاده افزود: طبق توافق‌نامه‌ای که میان سازمان بنادر و دریانوردی و مرکز تألیف کتب درسی آموزش و پروش منعقد شده است، سال گذشته از بندر امیرآباد و امسال از بنادر استان خوزستان بازدید انجام شد.

وی گفت: اعضای این هیأت، مسئول بازنگری و ارتقای محتوای کتاب‌های درسی هستند، به‌همین منظور با بازدید از بخش‌های مختلف بنادر خوزستان با موضوعات مختلف دریایی آشنا می‌شوند.

مدیرکل مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سال گذشته مباحث دریایی به محتوای چند کتاب درسی اضافه شده افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به اینکه حجم مطالب در حوزه دریا بسیار زیاد است، طیف بازنگری کتاب‌های درسی بیشتر شود.

حسن‌زاده گفت: یکی از اهدافی که کشور مد نظر دارد، ایجاد یک مرکز تحقیقات دریایی منطقه‌ای میان ایران، بخش‌ها و مؤسسه‌های تحقیقاتی کشورهای همجوار است که امید داریم این موضوع تحقق یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.