افتتاح گمرک شهرک صنعتی خیام نیشابور

گمرک شهرک صنعتی خیام نیشابور صبح امروز با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی دراین مراسم گفت: نیشابور به عنوان یکی از شهرهای صنعتی که تولید کننده کالاهای قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی می باشد سهم بسیار زیادی در حجم کالاهای صادراتی دارد که امروز با افتتاح و شروع به کار این گمرک امر صادرات کالاها از این شهرستان تسهیل می شود.

علیرضا رشیدیان افزود: تا قبل از این تمام امور گمرکی این شهرستان در مشهد انجام می شد که باعث اتلاف وقت و سوخت و ایجاد هزینه برای کامیون داران می شد اما از امروز تمام امور مربوط به ورود و خروج کالا در گمرک شهرک صنعتی خیام انجام می شود.

ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیر کل گمرک مشهد با بیان اینکه بزرگترین شاخص گمرک شهرک صنعتی خیام نیشابور، توان مدرن فناوری و اطلاعات آن می باشد، گفت: تمام امور مربوط به صادرات کالا در زمانی کمتر از دو ساعت در این مرکز انجام خواهد شد .

عاطفی افزود: در سا ل94 حدود یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار کالا از گمرکات استان صادر شده که پیش بینی می شد این حجم صادرات کالا در سال 95 افزایش چشم گیری داشته باشد.

برجی مسئول گمرک شهرک صنعتی خیام نیشابور نیز با اشاره به اینکه این مرکز حتی در روزهای تعطیل هم ارائه خدمات می دهد؛ گفت: پیش بینی می شود امسال عملیات گمرگی بیش از 300 کامیون صادرات از گمرک شهرک صنعتی خیام نیشابور انجام شود.

گمرک شهرک صنعتی خیام نیشابور در مساحتی به وسعت 3000 متر مربع به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.