واژگونی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان + تصاویر

واژگونی خودرو سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان مصدومیت چهار نفر سرنشین این خودرو را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 87 را ساعت 19:58 شب گذشته به بزرگراه آزادگان(مسیر شرق به غرب)، ورودی چهار دانگه اعزام کرد.

واژگونی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان + تصاویر

یوسف رستمی فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با چهار نفر سرنشین پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با گاردریل و تابلوهای کنار بزرگراه برخورد کرده و در کنار بزرگراه واژگون شده بود.

وی با اشاره به اینکه سرنشینان خودرو سواری قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بودند، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بلافاصله با قطع جریان برق خودرو و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه، محل حادثه را ایمن سازی کرده و چهار سرنشین خودرو(یک پسر بچه 6 ساله و سه مرد 18، 19 و 30 ساله) که از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شده بودند را تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

واژگونی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان + تصاویر

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه و انتقال آن به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

واژگونی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان + تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا سرعت رفتي
آخرین اخبار