سپهرزاد: دیگر علاقه ای به حضور در مسابقات ندارم

هادی سپهرزاد دونده سابق ملی پوش کشورمان گفت: باتوجه به حواشی بوجود آمده ، تصمیم به خداحافطی از میدان های ورزشی گرفتم.

سپهرزاد:  دیگر علاقه ای به حضور در مسابقات ندارمهادی سپهرزاد دونده سابق ملی پوش کشورمان درباره‌ی حضور کمرنگ خود در عرصه دو میدانی به خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،اظهار داشت: باتوجه به نداشتن مربی اختصاصی، نبود اسپانسر وفراهم  نبودن شرایط مالی مناسب ، دیگرعلاقه ای به حضور در رویدادهای ورزشی ندارم، زیرا هر ورزشکاری برای موفقیت در رویدادهای داخلی و خارجی باید این شرایط را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه دورانی را بهترین عملکرد خود در مسابقات داخلی و خارجی می‌داند بیان داشت: بهترین دوران ورزشی خود را زمان کریمی می‌دانم . وی برای موفقیتم درتمام عرصه‌های ورزشی زحمت فراوان کشیده و جا دارد از ایشان بابت تمام حمایت هایی که از من به عمل آ‌وردند تشکر و قدر دانی را داشته باشم.

قهرمان سابق آسیا در مورد حمایت‌های فدراسیون دو میدانی از ورزشکاران المپیکی گفت: کیهانی برای فراهم آوردن امکانات موجود زحمات بسیاری را انجام داد و برای موفقیت باید وزارت ورزش کمیته ملی المپیک حمایت های لازم را انجام دهند تا شاهد موفقیت هرچه بیشتر فدراسیون دررقابت‌های خارجی باشیم.

سپهرزاد درباره‌ی عملکرد فدراسیون دومیدانی پس ازآمدن کیهانی اظهار داشت :‌خوب ایشان برای موفقیت فدراسیون شبانه روزدارند تلاش می کنند اما باید تا بعد از بازی‌های المپیک صبر کرد و دید آیا کیهانی در این یک سال عملکرد یا ضعیفی داشته است؟


انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، آسیا ، سپهرزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار