قزوین؛

افتتاح مجموعه کارگاهی پارک علم و فناوری

مجموعه کارگاهی شماره یک پارک علم و فناوری استان قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ این مجموع کار گاهی به مساحت 430 متر مربع  با اعتباری با لغ بر 600 میلیون تومان ساخته شده است .
افتتاح مجموعه کارگاهی پارک علم و فناوری
این ساختمان  به نام دکترمحمد معروف مشاط بنیانگذار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)  و دانشکده پزشکی در قزوین  نام گذاری شده است .

سرپرست پارک علم و فناوری قزوین گفت : این مجتمع برای تولید محصولات شرکت های شیمیایی و شرکت هایی که تولیدات انها با سرو صدا همراه  است ساخته شده  .
افتتاح مجموعه کارگاهی پارک علم و فناوری
به گفته گرجی ،قرار است 9 شرکت دانش بنیان در این مجموعه مستقر شوند.

وی افزود  : بعضی از این شرکت ها دارای  مانند لامپ ال ای دی و چسب دو جزئی دارای  تولید انبوه هستند و تعدادی هم تغییر و  توسعه هستند .

سرپرست پارک علم و فناوری قزوین بخشی از مشکلات این حوزه را در تسهیلات زیربنایی بیان کرد و گفت : برای حل بخشی از این مشکلات امسال یک ساختمان به مساحت هفت هزار و 630 متر مربع به مناقصه گذاشته ایم که قرار است ظرف 18 ماه ساخته شود .

افتتاح مجموعه کارگاهی پارک علم و فناوریگرجی همچنین بخشی دیگر از مشکلات را مربوط به تاسیسات زیربنایی 30 هکتار از  پارک علم و فناوری دانست که تاسیسات  5 هکتار از آن مانند آب و برق و   گاز آماده شده است .

وی با اشاره به جذب شرکت ها گفت :  سال گذشته 22 شرکت جذب شده اند و  امسال جذب 30 شرکت و دو مرکز رشد را در دستور کار داریم .

دکتر محمد معروف مشاط هم در این مراسم گفت : تا کنون هر اقدام و کاری که کرده ام برای پیشرفت کشور و رضای خدا بوده است .
انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار