وزیر اقتصاد تاکید کرد؛

پیگیری ماجرای حقوق چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی+فیلم

وزیر اقتصاد به انتشار فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی واکنش نشان داد و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، در پی اطلاع از فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی، دستور رسیدگی به این موضوع و ارائه یک گزارش جامع را صادر کرده است.

وزیر اقتصاد همچنین خواستار ارائه توضیحات قانع کننده در صدور فیش‌ها و دریافت حقوق‌های چند ده میلیونی توسط این افراد شده است.

بر اساس این گزارش اخیراً انتشار فیش‌های حقوقی اعضای هیات مدیره بیمه ایران بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی و رسانه ها داشت و این فیش‌ها نشان می داد که بعضی از اعضای هیأت مدیره بیمه مرکزی 47 تا 87 میلیون تومان دریافتی داشته‌اند.

همچنین مشاهده فیش‌های حقوقی این مدیران نشان می دهد که سه مدیر ارشد بیمه مرکزی 180 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و حقوق تنها یک نفر 87میلیون تومان بوده است.

وام ضروری بالای 400 میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری4 میلیون تومانی، اضافه کاری فوق العاده33 میلیون تومانی و برخی ارقام دیگر نیز در این فیش‌ها درج شده است.

بر اساس این گزارش با وجود اینکه دستور پیگیری وضعیت نشان از تایید ماجرا از سوی وزیر اقتصاد دارد اما روابط عمومی وزارتخانه در جوابیه متنی ارسال کرده که توضیحاتی در خصوص نادرست بودن تصویر انتشاریافته در شبکه های مجازی و رسانه ها داده است.

متن جوابیه روابط عمومی وزارت اقتصاد و امور دارایی ازین قرار است:

تصویری در خصوص حقوق یکی از مدیران بیمه مرکزی در فضای مجازی به نقل از کانال مجمع اصول گرایان انتشار یافته که متاسفانه حاوی پیام نادرستی در خصوص وضعیت پرداختی به این مدیر بیمه ای است . 

طبق این تصویر جمع دریافتی  این شخص به اضافه  طلب اضافه کاری سنوات گذشته که  مبلغ  33 میلیون تومان است  آورده شده است و در واقع جمع رقم دیون و حقوق مبلغ این فیش را بدینگونه افزایش داده است . همچنین سقف اضافه کاری کارکنان دولت در ماه 175ساعت است ، طبق  اطلاعات همین فیش مبلغ اضافه کاری در ماه  صادر شدن فیش حقوق 3.8 میلیون تومان و به عبارتی هر ساعت اضافه کار تقریبا 22 هزار تومان حساب شده که ضرب در 175 می شود. 

با این تفسیر مبلغ بدهکاری اضافه کاری ایشان  که سقف پرداخت را بالا برده مربوط به 1524 اضافه کار سنوات قبل است  که جزء دیون محسوب شده و احتمالا 8 یا 9 ماه معوقه را مد نظر داشته است و شاید هم بازده بیشتری را مد نظر قرار داده باشد چون احتمال تغییر آیین نامه حقوق و دستمزد دستگاههای اجرایی در دولت همواره مطرح است. البته و صد البته سیستم پرداخت دیون در سیستمهای دولتی به علت تغییر در قوانین استخدامی یک امر شایع و متداول است. 

حال با کسر دو معوقه دیونی که در این فیش حقوق پرداخت شده . خالص حقوق این مدیر 9 میلیون محاسبه می شود که به نظرم برای یک معاون در این سطح و این دانش مناسب هم باشد .  چرا که حقوق اعضای هیات علمی با درجه استادیار صرف نظر از حق التدریس و حق تالیف و ....بسیار بالاتر از این مبلغی است که این مدیر دریافت می دارد. 

البته امیدوارم این فرض که این پیام در دفاع از این فرد ارسال شده باشد شائبه خاصی ایجاد ننماید. صرفا جهت توضیح و جلوگیری از خطای مد نظر ارسال کنندگان در تشویش اذهان عمومی عنوان شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۶
یکسان سازی حقوقها مهمترین کاری است که باید انجام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۹۵
همه اینهائی که دم از مبارزه با حقوقهای نجومی میزنند ،خودشان حقوقهای نجومی میگیرند ومطمئن باشید درعمل هیچ کاری نمیکنند .چون به ضرر خودشان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۰ تير ۱۳۹۵
32 سالمه کلی درس خوندم دکتری گرفتم مثل من زیادن حالا به هر ارگانی مراجعه می کنیم می گن نیاز داریم بودجه برای جذب نداریم اون وقت اینا انتقدر حقوق می گیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۰ تير ۱۳۹۵
روابط عموی آن اداره از مال بابایش که نمی بخشد .باید مدیر بخورد تا مقداری هم به او وامثال او برسد .
Germany
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۷ تير ۱۳۹۵
این اقا یان هیچ گاه در ساعاتی ادرای سر کار نیستند. یا در ماموریتند و یا جلسه دارند. حالا من از خودم سوال می کنم. این اضافه کاری ها از کجا می اید؟ در حالی که 60 درصد نیروی تحصیل کرده کشور بیکارند. چرا این ها در ماه 15 میلیون تومان اضافه کاری دارند. و اگثر نیروی جوان در کشور بیکارند چرا کالای کار درست تقسیم نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
مسوولین بخاطر این حقوق های چند میلیونی باید به فکر باشند نه موقع پول یارانه که میره تو جیب یه مشت ادم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
از کی تا حالا اعضای هیئت علمی بسیار بالاتر از 9 تومن گرفتن؟!!
دانشیار دانشگاه شریف حقوق ماهیانه 5 میلیون تومن هست. استادیار ازین کمتره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام دوستان. من یه پزشک عمومی هستم یک شیفت در روز از شنبه تا پنجشنبه کار میکنم .بیمه هم نیستم عیدی هم نمیگیرم .چیزی هم به نام اضافه کاری ندارم . من شخصا زمانی که این خبر رو شنیدم و دیدم تمام اعتمادی که از بچگی به بعضی از مدیران و بالاتر ها تا حتی وزیران داشتم یک لحظه بر باد رفت .کاش برمیگشتن و یه کم درمورد برخوردی که حضرت علی(ع) با برادرشون در ارتباط با بیت المال داشتن دوباره فکر میکردن تا بدونن خداوند با کسانی که از بیت المال حیف و میل میکنن چیکار میکنه...
Germany
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ببخشید این کارا چه مفهومی داره ؟ چطور یک پزشک یک جراح یه بازیگر یه ورزشکار ماهیانه بالای 100 میلیون درامد دارن کسی نمیگه چرا ؟ چون تخصص دارن و باید درامد خوبی داشته باشن . حالا یک مدیر که تو سطوح بالای کشور داره مدیریت میکنه و با علم و چندین سال خاک خوردن و کسب تجربه حقوق یک دهم اون مشاغل رو هم نمیگیره همه شروع میکنین به این کارا . همونطور که یک جراح تخصص داره و به نظر من حقشه که پول خوب بگیره یه مدیر هم اگه با شایسته سالاری مدیر شده باشه باید حقوق خوب بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
موضوع حقوق های چند ده میلیونی ریشه در ریاست مداری در این سازمان ها دارد و مختص سازمان مرکزی بیمه نیست. در وزارت خارجه نیز یک طبقه مدیران ایجاد شده که اینها همیشه رییس اند و از امتیازات خاص ریاستی برخوردار. اینها همیشه چه در هنگام ماموریت خارج از کشور به عنوان سفیر یا رییس نمایندگی تمام حقوق یورویی خود را که شامل ضرایب مدیریتی هم هست پس انداز می کنند چون تمام هزینه های آب برق تلفن گاز اجاره منزل اتومبیل همه به عهده دولت است ماموریت هم که تمام شد در مرکز باز رییس و مدیر هستند ودارای مزایای خاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
حق مردم رو میخورن و روشو میپوشونن بخدا آدم به دین و ایمان و آخرت و همه چیز شک میکنه ...چه مساله هایی که تو این مملکت رو نشده...فقط یکی نیست بگه این حقوق ملت بدبخت که اینجوری داره دزدی میشه باید چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعیت آن است که در سازمانهای اداری یک وضعیت ریاستی فریه ایجاد شده و واضح است که وضعیت ریاستی موجود با مدیریتی بهینه فاصله زیادی دارد. این موضوع مسءله جدیدی نیست قبلا هم مسءولین راجع به این موضوع صحبت کرده اند. مثلا در وزارت خارجه یک سفیر یا رییس نمایندگی علاوه بر ضرایب حقوق یورویی بسیار بالاتر از کارمندان؛‌ مخارجی مانند اجازه منزل ؛مخارج آب و برق و تلفن و هزینه های اتومبیل و .... هیچیک را پرداخت نمی کند ولی کارمندان همه این مخارج را دارند ضمن آنکه ضررو زیان های زیادی هنگام فروش اتومبیل و ودیعه هایی که صاحبخانه ها نمی دهند و ... متحمل می گردند. این نابرابری همیشه وجود داشته ولی باید اذغان کرد که اینک در حال گسترش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
مثل آقای کانادا نشین نشه .آن آقا هم استعفا کرد و بعد ................
Netherlands
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
امسال سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل هست ایشان هم اقدام کردن هم عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
دست از سرمردم کی میخواید وردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
در برخی از سازمانها مدیرای سطح پایین حقوق های بین ۳۰ تا ۵۰ میلیونمیگیرن و تازه به جای کار از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر در جلسه و گرفتن حق جلسه هستند. مدیرای سطح بالا چقدر میگیرن؟ تازه تو همین سازمان پرسنل معمولی با مدرک فوق لیسانس و دکتری دریافتی کمتر از ۲ میلیون دارن؟ در همین سازمان لیسانس با بند پ دریافتی بیش از ۱۸ میلیون نومان دارن. این همه تبعیض را کی پاسخ می دهد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
عده ای برای دین خارج از مرزها شهید می شوند ،عده ای به علت هزار ویک مشکل شب ها گرسنه می خوابند وعده ای دیگر ثروت هفتاد میلیون ایراتی را به غارت می برند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
من پدر ومادرم روي هم ٦٠سال براي دولت خدمت كردن الان به زور دريافتيشون يك ونيم ميليونه خودم ٢٨سالمه بيكارم چرا؟چون فرزند مديران به راحتي اب خوردن تيروطايفه خود را مثله زالو سركار ميارن اين ميشه كه فساد دربدنه دولت نهادينه ميشه فاميل وفاميل بازي رانت خواري دريافتهاي نجومي .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
کدوم دانشگاه به استادیار بیش از 3.5 میلیون میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
کدوم دانشگاه یه هیات علمی 9 میلیون میگیرن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط فساد تو بین مسئولین بیمه نیست ، برین ببینین سازمان تامین اجتماعی و سازمان مالیاتی چه خبره ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا مسئولین که دم از عدالت در جامعه می زنند باید از خون شهدا خجالت بکشند واقعا دیگر جایی برای سخن گفتن ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا مسئولین که دم از عدالت در جامعه می زنند باید از خون شهدا خجالت بکشند واقعا دیگر جایی برای سخن گفتن ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا مسئولین مملکت که هی دم از عدالت در جامعه می زنند باید از خون شهدا خجالت بکشند واقعا دیگر جایی برای سخن گفتن ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
تومملکت آشفته بازار ایجور چیزها کاری نیست . خود دولت بایک روز تفاوت سابقه یک کارمند سی سال خدمت کرده را 500هزار تومان به عقب می اندازد این جور چیزها عجیب نیست .باید هرجوری شده جیب خودشان پر شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوش به حالتون که حداقل حقوق میگیرین!
Netherlands
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
جناب اقای مسئول نمیدونند این فیش ها چطوری اومده بیرون من می خواهم براشون توضیح بدهم. وقتی رئیس دیپلم داره و حتی نمیدونه اینترنت و ایمیل چیه!!!! برای انجام امور شعبه مجبور میشه یوزنیم و پسورد خودشو به کارمندانش بده تا وظایفی که بر عهدشه رو انجام بدند!!! غافل از اینکه با داشتن این یوزر نیم و پسورد کارمندانش میتونن به اطلاعاتش از جمله فیش حقوقی و اینکه ایشون دیپلمه هستند و معدلشون هم زیر دوازده هستش دسترسی پیدا کنند. البته منظور بنده ریاست یه نهاد دیگست که به چشم دیدم و نه بیمه! از قضا این کارمند میتونه یک فوق لیسانس کامپیوتر باشه که با بیست سال درس خوندن حقوقی معادل یک میلیون تومان دریافت میکنه یعنی در حدود یه دهم یک بیستم تا یک صدم حقوق جناب رئیس بسته به پست ایشون از رئیس شعبه گرفته تا مراتب بالاتر!! اینجوریه که فیش حقوقی آقایون منتشر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
اینجور مسایلی رااگررهبر بتواند پیگیری کند شاید بتواند کاری برای کسی انجام دهد .بقیه مسئولین خودشان هم حقوق چندصدمیلیونی دارندوهیچ وقت به ضررهمکارشان کاری نمیکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
چه فایده اقا از هفته بعد همه اینا فراموش میشه میره....، هیشکی مسئول نیست بیت المال رو پیگیری کنه مگه فقط همین 3 نفر حقوقشون این جوره؟ کلی اداره داریم ما که صداشون در نمیاد و بعد از این خبر هم سفت میچسبن که هیچوقتم صداشون در نیاد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
ترا به خدا بهداد مردم برسین فقط یک ماه مسولین بلند مرتبه با حقوق ۱میلیونی یه خانواده ۴نفری همراه بااجاره خونه دو فرزند دانشجو خارج ازاستان اداره کنند ما دیگه حرفی نداریم اونوقت که میفهمن تورم پایین اومده یا نه شرمنده خانواده شدن یعنی چه شب روتا صبح نخوابیدن یعنی چه
Netherlands
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
آخرشم ماسملی میکنن همه چیزو میگن فتوشاپ بوده
بازنشستهای فولاد اصلا حقوق ندارن بعد اون همه رفت و اومد چهارصد تومن میریزن به حسابشون. خود شماها میتونینی با چهارصد تومن زندگی کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
یه وجه مشترکی که با ثروتمندان داریم اینه که مردنشان را نمیتوانن عقب بندازن//
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگه اين اقايان مدير را صدا ميكردند تا از خودشون دفاع كنند نميتونستند مثل جوابیه روابط عمومی وزارت اقتصاد و امور دارايي از خودشون دفاع كنند و حيف و ميل بيت المال را توجيه كنند....؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام
کجا یک استادیار 9 میلیون تومان داره حقوق می گیره؟
به کجا استناد کردید که میگید. من خودم عضو هیات علمی دانشگاهم و تا بحال سایر همکاران استادیار دیگه رو هم ندیدم که 9 میلیون تومان بگیرند.
لطفا این نظر رو پخش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
حقوق اداره کار حدود1میلیون تومان معلم 1تا2میلیون تومان پرستار 1تا2میلیون ارتشی همین طور چرابیمه به قول خودتان 9میلیون تومان این عدالتی است که از ان دم می زنید این اسلام است چرا این همه تبعیض وباید در روز معلم کارگر پرستار ارتشی پرسنل اعلام کنند که ........ می میرد تبعیض نمی پذیرد این زندگی است که ما داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مگه خود وزیر کمتر میگیره که بخواد بررسی بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
تو شركت نفتي كه من قراردادي كار ميكنم و از بنياد ملي نخبگان اومدم و ماهي 1.5 ميليون تومان ميگيرم، فقط رييس يه بخش ماهي 30 ميليون تومان ميگيره!! حالا حساب كنيد رييس و معون كلش كه ده تا شركت ديگه هم مشغولن چقدر ميگيرن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
به رهبر عزیز میگوم که دیگر سکوت نخواهیم کرد چرا که قانون ما بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی حرکت نمیکند لطفا حکم جهادمبارزه با فساد اقتصادی صادر بفرمائید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
حکم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
به رهبر عزیز میگوم که دیگر سکوت نخواهیم کرد چرا که قانون ما بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی حرکت نمیکند لطفا حکم جهادمبارزه با فساد اقتصادی صادر بفرمائید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس جمهور و مرد شماره یک روسیه(بوتین) کل دارایی و درآمدش را که روال عادی محسوب میشود اعلام نمود. درآمد ماهانه او در خارج از کشور که حداقل حقوق بالای 7 میلیونه جمعا حدود 35 میلیون در ماه بود.
نمایندگان مجلس خودمون با هزینه های ایاب و ذهاب و دفاترشان قریب به 11میلیونه.
کارمند و کارپر سطح پایین 800 هزار تومانه و یک مدیر چند برابر حداقل باید باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خیلـی ساده ای............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
حتما یارانه میگیره یارانه من کارمند ساده که قطع کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا جای تاسفه درکشورجمهوری اسلامی که باید عدالت علی(ع) حکمفرماباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
پناه بر خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام
واقعاْ امام معصوم راست فرمودند که کنار هر کوخ نشینی کاخ نشینی (مدیری با حقوق ۲۰ کارمند عالی رتبه و مثلاْ ورزشکار با درآمد چند صد میلیونی و بازاری با درآمدی چندین صد میلیونی و...) نیز هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما کوخ نشینیم تا شعاع هزار کیلومتریمونم کاخ نشین نیست اصلا کسر شانشون میشه ازاین ورا رد بشن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
هرکی فردی را که ازبیمه هیچی نمیدونه و باعث خرابی شرکت بیمه قبلی محل خدمتش شده و چندسال ازبازنشستگی اون گذشته میاره رییس بیمه مرکزی میکنه باید جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
این از الحاقیه ظالمانه بیمه خودرو است که هر سال تو نوروز باید پرداخت کنیم و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
همین بخور بخورا رو میکنن که الان برای بازنشستگی کارمندان دچار مشکل شده اند. خانمها میخواهند با 25 سال و 25 روز حقوق بازنشسته بشن ولی بیمه بهشون اجازه نمیده چون پول ندارند بدهند چون خودشون دارند میخورند....
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
چیزی که نشده پیگیره انجام بشه حقوق مدیر از 87 میلیون با احتساب مالیات میشه 85 خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدایش خجالت نمیکشن حقوق کاگر و برای شرکتهای خصوصی و دولتی و امضاء قرار داد موقت خلاصه مرگ خانوار کارگری و کارمندی که در بازار ایران کار میکنن 812500تومان با کلی قیافه حق بجانب که یعنی خیلی لطف کردیم بهتون بعد خودشون هرجوری میخوان حقوق میگیرن باید دولت تا ریال آخرشو ازشون بگیره والا هم مدیون مردم و هم در برابر خدا مسئوله
-
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا به فریاد برسه آهه این فقیر بیچار کی دامنه این آقایان را می گیره بترسید از عاقبت این کارها .خدا دیر گیره اما سخت گیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
بدتر از اینش هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام چرا حرف ما را بعنوان نظر اعلام نمیکنید
-
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
آیا این عدالت است که یک معلم با 27 سال سابقه حقوق واقعی 2.5 مییلیون که با کسر بیمه وبازنشستگی و... یک میلیون برایش باقی نخواهد ماند وبا این حقوق ناچیز فرزندان این مملکت اعم از وزرا،مدیران،فقراو... را دریک کلاس درس تحمل وپرورش می دهد آنوقت این گونه افراد مگر چه دسته گلی به سر ما می زنند وحقوق 180 میلیونی،وام 400 میلیونی،اضافه کاری 33 میلیونی در ماه دریافت می نمایند تمامی معلمان این مملکت اگر اضافه کاریشان جمع شود به پای این شاهکار نمی رسد 2 سال است حق امتحانان و... معلمان که هر معلم به 400 هزار تومان هم نمی رسد پرداخت نشده؟؟؟؟؟؟ به جز ضمانت دیگر افراد نتوانسته برای خودش یک وام 5 مییونی آن هم با 21 درصد جور کند آنوقت هر سال بیمه گران میشه؟ بله چرا که حقوق این گونه افراد بایستی تامین بشه؟ خدایا به حق حقانیت به معلمان بیچاره رحم کن وبه این مدیران بیمه مر کزی رحم فرما تا کمی دیگه حقوقشان اضافه گردد نکند خدای نکرده از گرسنگی بمیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
عند عدالته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا کند حقیقت نداشته باشد من که با مشاهده فیش افسرده و بی انگیزه کار شدم
United States of America
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
به مردم 45 تومن میدن اونم با هزار منت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
من که سرم را مثل کبک زیر برف کردم
و یقین دارم این مورد فقط فقط در بیمه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
باشه قانع شدیم ...
تو درست میگی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
اضافه کار ما ساعتی 5000 تومان هست که الان هشت ماهه ندادن خوشبحال اونا لذتشو ببرن ما بدبخت بیچاره ها که فرهنگ جامعه وبه قول آقایون آینده این کشور را تربیت می کنیم با بی پولی می سازیم وای به حالتون .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
یعنی واقعاً آقای وزیر از این گونه فیشهای حقوقی بی خبر بود ؟؟؟؟
فیش حقوقی خود وزیر چقدره ؟؟؟
بعد پایه حقوق میشه 800000 تومان با این وضع گرانی و تورم !!!!
-
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مگر این مدیر چکار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
ازقديم ميگن كور گفت و ديوانه باوركرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
"ما سرنوشت هیچ قومی را تغییرنمی دهیم مگر بدست خودشان "
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای گل گفته .....
Germany
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
از این نوع فیشها زیاد داریم و اون وقت آقای وزیر به فکر گرفتن مالیات گرفتن از سود سپرده از کسی است که با پنجاه میلیون سپرده ماهانه نهصد هزار تومان پول میگیره که سخت کفاف خرج یک نفر رو میده چه برسه به یه خانواده چند نفره...بهتر نیست مالیات از این نوع حقوق های میلیونی گرفته شود نه از پولی که قبلاً مالیاتش پرداخت شده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
من مانده ام دانش مدیر بیمه چه میتواند باشد که دریافتی ماهیانه هشتاد میلیون تومان باید دریافت کند. آیا موتورجت طراحی کرده . جنگنده پنهان کارطراحی کرده . اصلحه مدرن طراحی کرده . بجز نادیده گرفتن حق وحقوق مردم دیگر چه کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۳ تير ۱۳۹۵
صبحا تو ادارس بعداظهر ها میره ناسا و فضا پیما طراحی میکنه.این همه پیشرفت رو نمی بینید آقا کار همین باباست.
-
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
من که خودم کارمند دولتم اضافه کاریم تا حالا معوقه نداشته اگر هم ازش گذشته دیگه ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
نظام هماهنگ حقوق یعنی این ؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایشون اشتباه میکنن ما حساب کردیم و حقوق فرد مورد نظر چیزی کمتر از 500 هزار تومان در ماه شد ، در واقع بر صاحب فیش واجبه مادام العمر یارانه بگیره .
United States of America
ناشناس
۰۶:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقای وزیر برای روشن شدن اذعان مردم لطفا فیش د ریافت خودتان را اعلام سپس به دانشگاه ازاد هم سری بزید فیش انها رابررسی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
چه فايده چكارش مي كنند فردا هم بدون سروصدا ماجرا خاتمه پيدامي كند!!!
آخه كجاي اين عدالت علي(ع) است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
این بنده خداچه اضافه کاری داشته!
حتمآ چند سالی تو اداره بوده وخونه نمیرفته که 33میلیون بهش دادن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
این بنده خداچه اضافه کاری داشته!
حتمآ چند سالی تو اداره بوده وخونه نمیرفته که 33میلیون بهش دادن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
این بنده خداچه اضافه کاری داشته!
حتمآ چند سالی تو اداره بوده وخونه نمیرفته که 33میلیون بهش دادن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
یعنی خوشم میاد خوب بلداند پوله را حلالش کنند؟
آخه مرده مومن کیاضاقه کارش فقط توماه 4 میلیونه بابا مام کارمندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقا ترخدا خودتونو اذیت نکنید بخدا به حال من وامثال من که داریم با یه حقوق وزارت کاری میسازیم تاثیری نداره قرار نیست که ازونا بگیرید به ما بدین. بذار خوش باشن مگه این همه آدم که اختلاس کردن و گرفتینشون به حال مردم سودی داشت.بس کنید دیگه بابا مردم دیگه بخدا حرفاتونو قبول ندارن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
دیون فقط شامل حقوق پرداخت نشده سال قبل میباشد نه اضافه کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام اضافه کاری دیون ندار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
شما با چه حساب و کتابی به این نتیجه رسیدی حقوق یه هیئت علمی با درجه استادیار بالاتر از 9 میلیون تومان است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما که هیأت علمی دانشگاه آزادیم با دکتری و رتبه استادیاری کمتر از یک دلال حقوق میگیریم چرا دروغ میگن ایشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
این مردم اگاه هستن خدا نابود کنه اونایی که پول بیت وال مالو به چوب هراج میزنن ما محتاج پول نونینیم نمیتونینم شب نون پانصد تومنی بخریم اینا ماهی هشتاد میلیون حقوق میگیرن میگن ما مسلمانیم ..خدا ظهور فرجتو نزدیک کن بی عدلاتی تو کشور ما بیداد میکنه .‌.ای رهبر عزیز خودت جلویه اینارو بگیر نذار حق مظلوم پایمال شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
این مردم اگاه هستن خدا نابود کنه اونایی که پول بیت وال مالو به چوب هراج میزنن ما محتاج پول نونینیم نمیتونینم شب نون پانصد تومنی بخریم اینا ماهی هشتاد میلیون حقوق میگیرن میگن ما مسلمانیم ..خدا ظهور فرجتو نزدیک کن بی عدلاتی تو کشور ما بیداد میکنه .‌.ای رهبر عزیز خودت جلویه اینارو بگیر نذار حق مظلوم پایمال شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
این مردم اگاه هستن خدا نابود کنه اونایی که پول بیت وال مالو به چوب هراج میزنن ما محتاج پول نونینیم نمیتونینم شب نون پانصد تومنی بخریم اینا ماهی هشتاد میلیون حقوق میگیرن میگن ما مسلمانیم ..خدا ظهور فرجتو نزدیک کن بی عدلاتی تو کشور ما بیداد میکنه .‌.ای رهبر عزیز خودت جلویه اینارو بگیر نذار حق مظلوم پایمال شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
ی کارمند ساده داری ماهی 4،5تومن میگیره اینم شایعه است تو کشوری که حقوق کارگر 800هزار تومنه اون کارمند هم با پارتی و فساد استخدام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
من نمیدونم این آقایون چه کار شاخی انجام میدهند که اینقدر حقوق میگیرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
آپولو هوا میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۹:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقا طرف پرستار اومده تو بیمه مدیر شده 51 میلیون هم اسفند ماه گرفته. بیمه که هیچ حتی بلد نیس کارتابل نامه های اداریشو چک کنه یعنی فقط ببینه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
من نمیدونم این آقایون چه کار شاخی انجام میدهند که اینقدر حقوق میگیرند .
Germany
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام
از شما وزیر محترم و‌دیوان محاسبات و قوه قضاییه تقاضاداریم سری هم به سازمان تامین اجتماعی و حقوق دهها میلیونی پزشکان عمومی بزنند ‌
واقعا متاسفم . گاها ۱۵۰۰نفر باید بیمه بدن تا حقوق یه پزشک عمومی تامین بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
من هیات علمی دانشگاه آزادهستم با17سال سابقه 4/600حکم کارگزینی بنده است.9میلیون کجابود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
33میلیون تومن اضافه کاری برای 8-9 ماه؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگه واقعا در بیمه اینقدر بخور بخور است که یکی به زندون بیفته چند تا حقوق چند ده میلونی یگیرن تخفیف بدن تا مردم حق بیمه کمتری بدن
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقای وزیرانهاکه مدیرهستندامایک کارمندعادی تامین اجتماعی علاوه برحقوق ثابت طبق برنامه نظام حقوقی درهرماه هرکا مندخارج ازفیش حقوقی بین دوتاسه میلیون به عناوین گوناگون خارج ازفیش حقوقی مستقیم بحساب انهابدون. کسریک ریال مالیات واریزمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تا نباشد چیزکی مردم نکویند چیزها
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
این جنجال فقط جهت گمراهی افکار عمومی در باره دزدیهای علنی و غیر علنی باصطلاح مسئولان این مملکت بیصاحب است. والا افکار عمومی از چپاول ثروت کشور کاملا آگاه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام از اینکه ملت را اینقدر احمق فرض کردید در اشتباهید وجدان تنها محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد بترسید از خدا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
چی رو رسیدگی کنه.تو این وضعیت مردم چطور یکی انقدر حقوق میگیره.واقعا وای بر حال ما که ما نون برا خوردن پیدا نمی کنیم اونوقت اینطوری دارن چپاول میکنن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
9 میلیون تومننن مناسبههه؟؟؟ چرا واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
700 میلیون وام با بازپرداخت حدود ماهی 4 میلیون را چگونه توجیه میکنید ؟؟ در حالی که باز پرداخت وام 160 میلیونی مسکن با ان همه منت بالای ماهی 2 میلیون است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
انقدر اعتماد ملت سلب شده است که کمتر کسی باور می کند که به اینگونه موارد رسیدگی خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
بی انصافا وام اضطراری 10 تا 20 میلیون نه 1میلیارد،400 میلیونش مونده بوده حالا ما یه وام بخوایم بگیریم هفت خان رستم رو باید بگذرونیم آخرشم با منت 10میلیون وام بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
متاسفانه با بی عدالتی فاصله طبقاتی به وجود امده ، ما با مدرک فوق دیپلم صبح تا شب دنبال ماهی یک میلیون درامد وعده ای دیگر اینطور!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
پول بی زبون بیت المال دیگه؟!!!!!!!
من موندم ما چطور ادعای مسلمانی میکنیم؟!!!!!!!!!
هیچ چیزمون اونجوری که اسلام خواسته نیست!!!!!!!!
۱۲
آخرین اخبار