اراک؛

ساوه قهرمان مسابقات کشتی خردسالان و نونهالان

مسابقات انتخابی کشتی استان مرکزی با قهرمانی تیم ساوه در دو رده سنی خردسالان و نونهالان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از اراک، رئیس هیئت کشتی استان مرکزی گفت: این مسابقات با شرکت ۱۰۴ کشتی گیر نونهال و ۱۰۹ کشتی گیر خردسال در قالب ۱۶ تیم از سراسر استان مرکزی در ساوه برگزار شد.

کلهر ادامه داد: پس از انجام ۲۲۹ کشتی، در پایان در رده سنی خردسالان محمد مهدی کی احمدی، علی محمودی هر دو از اراک، محمد میان محله از ساوه، عباس مجرد از زرندیه، علی عرشی کامل از ساوه، مهزیار رسولی از اراک، علی سبزی، امیر صالح زارع، محمدجواد مظفری، علی رشادی فر و حسین دلاوری از ساوه در اوزان ۳۰، ۳۲، ۳۵، ۳۸، ۴۲، ۴۷، ۵۲، ۵۹، ۶۶، ۷۳ و ۸۵ مقام های نخست را به دست آوردند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی اظهار داشت: همچنین در رده سنی نونهالان کاوه موسایی از ساوه، رضا منصوری زاده از اراک، شاهین خدامی از ساوه، امیر عزیزی از اراک، نیما عباسی و یوسف شجاعی از دلیجان، سیدمحمد میرمحمدی، امیرمحمد خانکی و آرمین رضایی نژاد از ساوه و آرمین اسکندری از خمین در اوزان ۳۲، ۳۵، ۳۸، ۴۲، ۴۷، ۵۳، ۵۹، ۶۶، ۷۳ و ۸۵ کیلوگرم مقام های اول را به خود اختصاص دادند.

کلهر گفت: در رده بندی تیمی در رده سنی نونهالان تیم ساوه در سکوی نخست ایستاد و تیم های دلیجان و زرندیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در رده سنی خردسالان هم ساوه الف قهرمان شد، تیم ساوه ب در جایگاه دوم قرار گرفت و زرندیه در سکوی سوم ایستاد.

انتهای پیام/ ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.