کرمانشاه؛

تغذیه با کیفیت در زندگی و سلامت مردم تاثیر بسزایی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: در زمینه توزیع و عرضه آرد و ارتقاء کیفیت پخت نان تلاش ویژه می خواهیم زیرا سلامت زندگی مردم برای ما بسیار با اهیمت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحیمی بر اتخاذ تمامی تمهیدات لازم برای تامین سلامت و تغذیه مردم در بحث عرضه آرد و پخت نان تاکید کرد و افزود: دستگاه های ذیربط باید نهایت تلاش و اهتمام خود را برای سلامت زندگی و معیشت مردم در خصوص تولید و توزیعآرد و همچنین پخت نان با کیفیت بکار گیرند و کنترل و نظارت دقیق را در این راستا مد نظر قرار دهند.

وی افزود: تغذیه سالم و با کیفیت در زندگی،معیشت و سلامت مردم تاثیر بسزایی دارد لذا دستگاه های ذیربط باید بر مراحل مختلف توزیع و عرضه گندم و آرد و همچنینکیفیت پخت نانکنترل و نظارت همه جانبه ایداشته باشند و در این راستا از هیچ کوششی جهتتامینمنافع وسلامت مردم فرو گذار نباشند.

 رحیمی بیان داشت: باید با برنامه ریزی خاصی تلاش شود تا نانوایی هایی که عرضه و پخت نان با کیفیت دارند مورد تشویق قرار گیرند و این موضوع ماندگاری چنین نانوایی هایی را به دنبال داشته باشد و از سوی دیگر با نانوایی هایی که رعایت استاندارد لازم و استفاده از آرد سبوس را ندارند، برخورد لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، ارائه آموزش به نانوایی ها و عرضه کنندگان آرد برای ارتقاء پخت نان را از نکات اساسی برشمرد که متولیان امر باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: فرمانداری کرمانشاه،سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیریت غله استان وظیفه نظارت دقیق بر چگونگی عرضه و توزیع گندم، آرد و کیفیت پخت نان را برعهده دارند اما مسئولیت انطباق فاکتورها و شاخص های بهداشتی در زمینه آرد و نان بر عهدة دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی در پایان بیان داشت: همه مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در بحث گندم، آرد و پخت نان باید با دلسوزی و جدیت به انجام وظیفه بپردازند و با افرادی که به منافع مردم ضربع می زنند و تنها به دنبال منافع خودشان هستند، برخورد جدی نمایند.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، تغذیه ، سلامت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار