طنز؛

کاهش قیمت خودرو در اثر سقوط ۷۰۰ هزار ایرانی به زیر خط فقر

خودروسازان دلشان به حال مردم سوخت، که با خوردن یک لیوان آب تگری دلشان خنک شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام شده که خودروی داخلی آنقدر ارزان شده است که در میادین میوه و تره بار، در کنار موز و گوجه سبز، پراید و سمند هم فروخته می شود.
 
رییس اتحادیه خودروسازان علت این کاهش ناگهانی قیمت را اختلاف بین شورای رقابت و شورای حمایت از حقوق مصرف کنندگان عنوان کرد و گفت: این حمایت کنندگان از حقوق مصرف کننده آمدند و با ما حرف زدند و گفتند: اگر ماشین را ارزان نکنیم، حدود هفتصد هزار ایرانی به زیر خط فقر سقوط می کنند، ما هم که دلمان از سنگ نیست، دلمان اندازه گنجشک است تا به حال هم هر چقدر قیمت را افزایش داده ایم، به خاطر افزایش کیفیت بوده است. اصلا امروز ماشین داخلی کیفیتش صد برابر بهتر از ماشینهای دوزاری خارجی است. حتی آنها از خارج آمدند به ما گفتند: ما از کیفیت خودروهایمان ناراضی هستیم و توی رودروایستی آنها را می خریم. آمدند به ما پیشنهاد دادند که به آنها هم ماشین بدهیم. ما گفتیم تقاضای داخلی زیاد است، نوبت شما نمی رسد. آنها هم در حالیکه یک چشمشان اشک بود و یک چشمشان خون، گفتند: پس از این به بعد هر تصادفی در خارج اتفاق بیافتد، تقصیر شماست. ما هم از آن روز یک گوشمان به اخبار خارج است، یکی به اخبار داخل. خدا را شکر که از تصادفات جاده ای در داخل خبری نیست، اما هر وقت در خارج تصادف می شود، ما چهارستون بدنمان می لرزد. وجدان درد می گیریم و تا صبح نمی توانیم چشم روی هم بگذاریم.
 
حالا هم واقعا همه اش ضرر است ما فقط به عشق مردم خودرو می سازیم. وقتی یک خانواده با خیال آسوده و با راحتی و امنیتبه سفر می روند و لبخند می زنند، ما مزد زحماتمان را می گیریم، اصلا پول چه قابل این حرفها را دارد. به بچه ها گفته ام: از فردا یک ماشین ببرند در خانه هر کسی ماشین ندارد، تحویل بدهند، اصلا پولش را هم اگر نداشت، حساب نکنند. هر وقت داشت، قسطی پول ماشین را بدهد. ما اینقدر باحال هستیم. حالا می گویند ما شین گران است و بی کیفیت است و گران تر شده است. همه اش حرف مفت است. ما آرزو داریم همه هموطنانمان بالای خط فقر باشند، اگر هم گاهی هوس کردند برای سیاحت و گردش به زیر خط فقر بروند حتما از ماشین های ما استفاده کنند تا سفری ایمن و راحت داشته باشند.


منبع: مهر

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار