گلایه دانشجویان رازی کرمانشاه از کندی اینترنت

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه رازی کرمانشاه، با رد علت گلایه برخی دانشجویان در خصوص وجود مشکلات در سرعت اینترنت این دانشگاه، تاکید کرد: بهترین امکانات برای ارائه خدمات اینترنت در این دانشگاه موجود است.

محمود احمدی مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه رازی کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص امکانات اینترنتی این دانشگاه بیان کرد: در حال حاضر باند اینترنت و اینترانت دانشگاه 284 مگاهرتز بر ثانیه است.

وی با اشاره به اینکه تمام دانشکده های رازی کرمانشاه به فیبر نوری متصل اند، ادامه داد: همزمان حدود 3500 نفر از دانشجویان و 50 سامانه فعال اتوماسیون، رسیدگی به شکایات، ایمیل و پورتال از طریق اینترنت دانشگاه، آنلاین هستند.

این عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر در دانشگاه رازی کرمانشاه، تاکید کرد: در حال حاضر 10 سامانه فعال دفترهای دانشگاهی در حال انجام وظیفه هستند. همچنین یک سیستم Tiro در ویس آپ این دانشگاه فعال است و این امکانات را هیچ دانشگاه دیگری ندارد.

احمدی با رد علت گلایه دانشجویان این دانشگاه در خصوص عدم وجود امکانات مدرن در سالن های اینترنتی، عنوان کرد: روزانه بیشتر از یک ترابایت اینترنت در این دانشگاه استفاده می شود که حدود 1000گیگابایت دیتا را دانشجویان از کامپیوترهای دانشکده برای تحقیق، فیش غذا، دانلود، ثبت نام و پژوهش خود استفاده می کنند. 

وی در خصوص سالن های اینترنت در خوابگاه های دانشگاه رازی کرمانشاه ، اظهار کرد: در تمامی خوابگاه های دخترانه و پسرانه، لپ تاب یا گوشی های همراه دانشجویان به وایرلس دانشکده متصل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
دروغ میگه من خودم خوابگاه مفتح هستم فط یه بلوک اینترنت داره اونم چون سایت اونجاس. سایتم از بش درب و داغونه که نمیشه استفاده کرد و اینترنت وای فای هم نداره!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار