یزد؛

اجرای طرح تبسم به زندگی

طرح "تبسم به زندگيی "در مجتمع‌های آپارتمانی يزد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا دشتی،مديرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری يزدگفت: این طرح در راستای آموزش شهروندی و ارتقاء سطح سلامت خانواده‌ها در زمینه‌های آیین زندگی، همسرداری، فرزندپروری، فرهنگ آپارتمان نشینی همچنین ایجاد بستر مناسب براي برنامه‌هاي آ‌موزشی سازمان‌های مختلف شهرداری يزد اجرا می‌شود.
 
دشتی افزود : با ورود سازمان‌های مختلف شهرداری به مجتمع‌های مسكونی و برقراری ارتباط مستمر نيروهای شهرداری با مردم، امكان آموزش شهروندی در زمينه‌های مختلف از جمله آموزش‌های آتش‌نشانی و اطفاء حریق، پسماند و جداسازی زباله‌ها، پرورش گل و گیاهان آپارتمانی و ... فراهم می‌شود.
 
مديرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری يزد همچنین از اجرای طرح تحول فردی و اجتماعی با عنوان طرح آیینه در مجتمع های آپارتمانی به صورت رایگان خبر داد.
 
دشتی گفت: بر اساس اين طرح، ساکنان و مدیران مجتمع‌های مسکونی می‌توانند با مراجعه به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد آمادگی خود را براي مشارکت در این طرح و اجرای آن در مجتمع خود اعلام كنند.
 
وی افزود: نخستين مرحله اجرای اين طرح تاكنون در مجتمع شمشاد شهرک مهرآوران برگزار شده که در این مراسم ساکنان مجتمع در مراسمی شاد در کنار برنامه‌های طنز و مسابقه و سرود با مسائل حوزه خانواده آشنا شدند.
 
دشتی گفت: كارگاه‌های آموزشی به ويژه آموزش‌های خانواده، حق و حقوق همسايگان و ... توسط اساتيد برجسته استان يزد از جمله استاد احمد آبايی برگزار می‌شود.
 
 
وي ادامه داد : اطفاء حریق با کپسول آتش‌نشانی به صورت عملی توسط عوامل سازمان آتش‌نشانی، نحوه تفكيك زباله‌ها و ... نيز از ديگر آموزش‌های ارائه شده به ساكنان اين مجتمع در نخستين مرحله اجراي طرح بوده است.
 
مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشی شهرداری گفت : در اين طرح همچنين يكی از عوامل نيروی انتظامی نيز در مورد آثار فضای مجازی در خانواده‌ها و تبعات و آسيب‌هاي آن، اطلاعاتی را در اختيار مردم قرار می‌دهد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.