حسن بیگی : فاصله زیادی تا آمادگی لازم برای مسابقات جهانی داربم

نفر اول وزن 75 کیلوگرم کاراته کشور گفت : از آماگی لازم برای حضور در رقابت های جهانی فاصله زیادی داریم و برای رسیدن به اوج آمادگی نیاز به زمان و تمرین بسیار داریم .

ابراهیم حسن بیگی قهرمان وزن 75 کیلوگرم رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت : 

از آمادگی که باید در رقابت های جهانی داشته باشیم خیلی فاصله داریم و خودم به شخصه خیلی فاصله دارم و این طبیعی است که تا رسیدن به اوج آمادگی نباز به زمان داریم .


نفر اول رقابت های انتخابی تیم ملی افزود : همه می دانیم که کار سخت و دشواری تا رسیدن به آمادگی برای رقابت های جهانی در اتریش داریم و ان شااله با شروع اردوها و تمرینات و شرکت در مسابقات تدارکاتی و بین الملی به خصوص مسابقات کاراته وان به اوج آمادگی برسیم و به امید خدا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم .


وی ادامه داد : هدفم کسب عنوان قهرمانی در جهان است و امیدوارم با کمک خداوند امسال بتوانم به این مهم دست یابم و دل مردم عزیزم را شاد کنم .

انتهای پیام/

حسن بیگی در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی بیان داشت : مسابقات سطح خوبی داشت و همه عنوان دارها و قهرمانان جهان و آسیا در وزن من شرکت کرده بودند و تعداد شرکت کننده ها نیز نسبتآ خوب بود و در وزن من 100 نفر شرکت کننده حضور داشتند .


وی ادامه داد : من نیز  با آمادگی نسبی و البته نه چندان مطلوب در مسابقات حاضر شدم و هیچ حریفی را دست کم نگرفتم  و شکر خداوند توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم.


حسن بیگی با اشاره به آسیب دیدگی که در رقابت های انتخابی دچارش شده بیان داشت :در این رقابت ها آسیب دیدگی جزیی برایم پیش آمد که البته طبیعی هم است زمانیکه تعداد مسابقات زیاد می شود بالطبع احتمال آسیب دیدگی نیز بالا می رود و ان شااله خیلی زود مرتفع خواهد شد و با آمادگی در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهم کرد .


وی در پایان با اشاره به برگزاری خوب رقابت های انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد : مسابقات با نظم و انضباط خیلی خوبی برگزار شد که جای تشکر و قدردانی دارد .
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار