سمنان;

سارقان طلافروشی در سمنان دستگیر شدند

سارقانی که در آخرین جنایت خود به یک طلافروشی در گالیکش استان گلستان دستبرد زده بودند ، هر سه عضو این باند به همراه 13 کیلوگرم طلا دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طرح ایست و کنترل پلیس شب گذشته با همکاری پلیس امنیت عمومی ، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در مقابل پلیس راه دامغان – سمنان اجرا شد.

سردار قاسمی افزود : ماموران ساعت 15 : 20 هنگام کنترل خودروها به یک دستگاه سواری سمند سفید رنگ با سه سرنشین مرد مشکوک شده و خودرو را متوقف می کنند.

وی اظهار داشت : دو تن از سرنشینان به محض پیاده شدن قصد تیر اندازی با سلاح جنگی به سمت ماموران را داشتند که با واکنش سریع پلیس فرصت هیچ گونه اقدامی نیافتند.

سردار قاسمی تصریح کرد: در این عملیات هر سه سرنشین خودرو دستگیر و برای بررسی کامل به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی از کشف 13 کیلو و 100 گرم طلا و جواهر و سه قبضه سلاح به همراه تعداد قابل توجهی مهمات جنگی در بازرسی ماموران از خودرو خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد اعضای این باند حرفه ای سرقت مسلحانه در آخرین جنایت خود چهارم اردیبهشت امسال به یک طلافروشی در شهرستان گالیکش استان گلستان دستبرد زدند.

سردار قاسمی به اعتراف صریح سارقان مسلح به جنایت خود اشاره و اضافه کرد : اعضای این باند پس از سرقت طلا فروشی در مسیر فرار خود نیز با تیم گشتی پلیس درگیر و در ادامه به تهران متواری می شوند.

وی با قدر دانی از مامورانی که با آمادگی و هوشیاری خود مانع ادامه جنایات این باند شدند تاکید کرد: پلیس تمام توان و امکانات خود را برای امنیت و آرامش مردم و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی بکار می گیرد.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار