تبریز؛

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهر تبریز مشخص شد

طی حکمی از سوی شهردار کلانشهر تبریز ،محمد ابراهیم رمضانی به عنوان دبیر ستاد فرماندهی تحقق خط مشی های اقتصاد مقاومتی در شهرداری تبریز منصوب گردید.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛در حکم صادر شده از سوی شهردار تبریز با اشاره به اهمیت تحقق سایست های اقتصاد مقاومتی و نام گذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و معمل و عمل به منویات مقام معظم رهبری ،معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز ،مسئول اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کلانشهر تبریز تعیین گردیده است.

نجفی؛ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کلیه واحدهای شهرداری، مدیریت و صرفه جویی در هزینه‏ ها ، بهینه‏ سازی و چابک سازی ساختار سازمانی ، اصلاح و بهبود فرایندهای موجود، تلاش در جهت ایجاد سازمان متعالی و کارآمد، افزایش بهره وری در تمامی سطوح ،ارتقاء شاخص‏های عملکردی اقتصاد مقاومتی را مهم ترین اهداف تحقق خط و مشی های اقتصاد مقاومتی در شهر تبریز بیان کرده است.
وی در این حکم صادر شده تمامی واحدهای شهرداری را ملزم کرده که در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تمامی امور مربوط به تحقق اقتصاد مقاومتی را با هماهنگی و نظارت دبیرخانه اقتصاد مقاومتی انجام دهند.
شهرداری تبریز که اطلس شهرهای جهان اسلام نیز شناخته می شود با دارا بودن سازمان های متعدد و توانایی سیاست گذاری و حمایت از بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی می تواند نقش تاثیر گذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی در سالجاری ایفا نماید.
شایان ذکر است محمد ابراهیم رمضانی عضویت در شورای فرهنگی و اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه در ستان آذربایجان شرقی، دبیر شورای عالی راهبردی شهرداری تبریز ،ریاست مرکز پژوهش و مطالعات شهرداری تبریز، ، عضو هیات مدیره و نایب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست آذربایجان شرقی، مدیریت گروه تخصصی محیط زیست و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و مسئولیت تدوین استراتژی های مدیریت شهرداری تبریز را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار