کرمانشاه؛

برگزاری جشنواره بین‌المللی "فیلم سبز" در کرمانشاه

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه گفت: پس از 10 سال وقفه، امسال جشنواره بین‌المللی "فیلم سبز" در سالن شهید آوینی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامحسین کاظمی گفت: پنجمین جشنواره فیلم سبز در کرمانشاه نیز همزمان با سراسر کشور از 24 تا 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وقفه 10 ساله‌ای که در اجرای این جشنواره ایجاد شد، یادآوری کرد: این جشنواره از سال 79 تا 84 بطور مسمتر برگزار شد، اما پس از آن تا امسال متوقف ماند.

به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، افتتاحیه این جشنواره در استان جمعه (24 اردیبهشت) همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و اکران رسمی فیلم‌ها نیزاز 25 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کاظمی از اکران 60 ساعت فیلم در این جشنواره خبر داد و افزود: این فیلم‌ها شامل فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن و ... است.

وی محل برگزاری این جشنواره در کرمانشاه را به صورت متمرکز در تالار شهید آوینی اعلام کرد و یادآور شد: این تالار ظرفیت پذیرش 300 نفر در هر سانس را دارد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکران فیلم‌ها هر روز صبح و بعدازظهر انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، از آثار فعالان محیط زیست کرمانشاه نیز فیلم "آخرین فرصت برای درخت" اثر "سعید سلیمانی" در جشنواره حضور دارد.

کاظمی در خصوص برنامه‌های جانبی جشنواره نیز تصریح کرد: کارگاه آموزشی" چگونگی کاهش آلاینده‌های محیط زیست"، نمایشگاه کاریکاتور، نقاشی بر روی پارچه چندمتری کودکان و ... از جمله این برنامه‌ها است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.