حضور افشارزاده در اردوی آبی پوشان

افشارزاده:امیدوارم امروز تولد دوباره استقلال را جشن بگیریم

مدیر عامل باشگاه استقلال دقایقی پیش در اردوی آبی پوشان حضور پیدا کرد و خطاب به آنها گفت:امروز روز مهمی برای استقلال خواهد بود و شما عزیزان کار بزرگی را در پیش رو دارید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مديرعامل باشگاه استقلال دقایقی پیش در اردوی آبی ها پیش از ديدار مقابل تيم تراكتورسازي تبريز حضور پيدا كرد و  خطاب به بازيكنان اين تيم گفت: همه به اراده آهنين و عزم راسخ شما اميدوارند و شما عزیزان امروز کار بزرگی را در پیش رو دارید که امیدوارم موفق باشید.

وي افزود: امروز، روز مهمي براي باشگاه استقلال است. روز تولد استقلال است و امیدوارم امروز تولد دوباره  استقلال را جشن بگیریم .معتقدم شما مي توانيد هر دو جام را بدست آوريد و اين را در تاريخ باشگاه استقلال به ثبت برسانيد. از شما ميخواهم تا فكر كنيد تازه متولد شده أيد و ميخواهيد كار بزرگي را انجام دهيد. من هم به نوبه خود برای شما آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم سربلند از دیدار امروز بیرون بیایید.

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت :از هواداران عزیز آبی پوش می خواهم که همانند گذشته تا آخرین لحظه تیم محبوب خود را مورد حمایت قرار دهند .جا دارد تشکر ویژه ای هم از اعضای هیات مدیره باشگاه داشته باشم چرا که در طول فصل زحمات زیادی را کشیدند .


انتهای پیام/
برچسب ها: افشارزاده ، استقلال ، اردو ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار