کودکان و مادرانی که دغدغه ترویج کتاب و کتابخوانی را دارند با شعار «کتاب: دوست نسل من» به بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آیند.

صالحه رمضانعلی، مدیر گروه «کتاب: دوست نسل من» در خصوص فعالیت‌های نمایشگاهی اعضای این گروه به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اعضای گروه «کتاب: دوست نسل من» روز سه‌شنبه مصادف با بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری و هفتمین روز فعالیت بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی به این نمایشگاه می‌آیند تا ثابت کنند که مادران جوان می‌توانند کتاب بخوانند و با این کار فرهنگ  کتابخوانی را در میان نسل‌های بعد ترویج بدهند.
 
وی افزود: همه مادرانی که در گروه «کتاب: دوست نسل من» عضویت دارند در یک رنج سنی کودکان خود را به دنیا آورده‌اند و یک روز از هفته خود را به جلسه کتابخوانی می‌روند و کتاب‌هایی را به دوستان خود پیشنهاد می‌دهند که با موضوع پرورش کودک نوشته و منتشر شده‌اند.

مدیر گروه «کتاب: دوست نسل من» خاطرنشان کرد: اعضای گروه ما با لباس‌های همرنگ به نمایشگاه کتاب می‌آیند و کودکانمان هم که همه‌شان زیر یک سال هستند، سربندی خواهند داشت که شعار بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر روی آن نوشته شده است.  



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار