اصفهان؛

خداحافظی اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: در هر کشوری که فعالیت کنم سفیر غیر رسمی ایران به ویژه اصفهان هستم و برای پیشرفت این شهر همه توان خود را به کار خواهم گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، بابکن چاریان در دیدار با شهردار اصفهان با بیان اینکه این دیدار به نوعی دیدار تشکر و خداحافظی است اظهار کرد: من 12 سال در اصفهان خدمت ‌کردم و این شهر را همچون خانه خود می‌دانستم و حس خوبی به این شهر و مردمانش داشتم و به عنوان سفیر غیررسمی ایران به همه دنیا اعلام می کنم که در کشور ایران همزیستی و همدلی وجود دارد.

وی افزود: من در این مدت تنها لطف و محبت مسئولان دولتی و مملکتی را حس کردم و کمک و حمایت مسئولان کشور و اصفهان، فعالیت در ایران را برای من آسان کرده بود و قول می‌دهم که در هر کجا مشغول خدمت شدم سفیر غیر رسمی ایران باشم.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران تصریح کرد:هدف اصلی حفظ وحدت است و اطمینان دارم که شورای خلیفه‌گری همان راهی که ما پیمودیم به اسقف اعظم بعدی نشان دهد. 

چاریان اضافه کرد: در هر کشوری که فعالیت کنم سفیر غیر رسمی ایران و به ویژه اصفهان خواهم بود و برای ترقی این شهر همه توان خود را به کار خواهم گرفت.


خداحافظی اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران

شهردار اصفهان هم گفت:دوری از اسقف اعظم برای ما و مردم اصفهان سخت است و امیدوارم که اصفهان و ایران را هیچ‌وقت فراموش نکنند.

مهدی جمالی نژاد افزود: حُسن نیت، همدلی و دلسوزی اسقف اعظم ارامنه همواره زبانزد خاص و عام و همه مسئولان اصفهانی بوده است، از این رو در نظر داریم در دوره‌های مختلف میزبان بابکن چاریان باشیم و از رهنمودهای وی  استفاده کنیم.

گفتنی است، این دیدار به منظور خداحافظی بابکن چاریان، اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران برای فعالیت در کشوری دیگر صورت گرفت.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.