سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما برنامه ای را از قبل برای قهرمانی تدارک دیدیم و سازماندهی خوبی در چند روز آینده انجام می دهیم.

طاهری: هیات مدیره استقلال از ما عذرخواهی کرد/در تدارک جشن قهرمانی هستیم
علی اکبر طاهری در گفتگو با حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به هر حال ما باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم تا روز جمعه راه آهن را با نتیجه پر گلی شکست دهیم.البته نتیجه بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن هم در قهرمانی ما تاثیر گذار است اما امیدوارم دل هواداران را با قهرمانی شاد کنیم.

وی درباره نامه بهرام افشار زاده مدیر عامل باشگاه استقلال بابت اشتباهات داوری در دربی بیان کرد: من این اعتراض را به اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح کردم و آنها هم بابت این مسئله عذرخواهی و از طرح این مسائل تعجب کردند.همچنین افشار زاده مطالبش را تعدیل کرد.به هر حال قرار نیست ما رفتار دیگران را انجام دهیم چرا که در آن صورت فرقی بین ما و دیگران وجود ندارد.

طاهری در ادامه عنوان کرد: ضمن احترام به افشارزاده ما باید سعی کنیم رفتار مورد پسند جامعه فوتبال را انجام دهیم و از تشدید مسائل جلوگیری کنیم. چرا که در نهایت دل سردی اهالی فوتبال را درپی خواهد داشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره خروج استقلال از کورس قهرمانی و اینکه چه میزان امیدوار است پرسپولیس در روز پایانی  لیگ برتر قهرمان شود تصریح کرد: بالاخره ما باید همه تلاشمان را انجام دهیم و معتقدم پرسپولیس در روز پایانی با نتیجه پر گل راه آهن را شکست داده و قهرمان می شود.

وی در پایان درباره تمدیدات باشگاه پرسپولیس برای بازی آخر خاطر نشان کرد: ما از قبل برنامه هایی را تدارک دیدیم و به طور طبیعی سازماندهی خوبی خواهیم داشت.هماهنگی های لازم را با افراد مسئول انجام می دهیم تا با قهرمانی یک پایان خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
توهین نکن لنگی - هیئت مدیره استقلال نه بگو افشارزاده پرسپولیسی که شما را به همه چیز رساند
آخرین اخبار