سنندج؛

کسب اولین مدال تاریخ کوهستان ایران توسط دوچرخه سوار بیجاری

"فرزاد خدایاری"دوچرخه سوار بیجاری موفق شددر رقابت های دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در سال 2016 مدال برنز رشته تایم تریل کراس کانتری راکسب کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،فرزاد خدایاری رکابزن بیجاری تیم ملی کشورمان توانست بر سکوی سوم رشته الیمنیتور مسابقات قهرمانی آسیای تایلند بایستد و اولین مدال تاریخ رشته کوهستان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان را کسب کند.

فرزاد خدایاری دوچرخه سوار کردستانی در رشته الیمنیتور بزرگسالان آقایان بعد از ورزشکاران تایلند و چین تایپه به مقام سوم رسید.

پیش از این حمید حب علی در سال 1390 توانسته بود اولین مدال آسیایی کشورمان را در کراس کانتری رده سنی جوانان کسب کند و فرزاد خدایاری نیز با این مدال اولین مدال آسیایی رشته کوهستان را در رده سنی بزرگسالان برای کشورمان به ارمغان آورد.

رقابت های دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در سال 2016 در روزهای 17 و 18 اردیبهشت ماه در تایلند برگزار شد و تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات با 8 ورزشکار در بخش دختران و پسران شرکت کرد که هدایت آن بر عهده پریموث استرانکار اهل کشور اسلوونی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.