سیستان وبلوچستان؛

شترهای رها شده در حریم جاده های ایرانشهر مصادره می شوند

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: حیوانات اهلی سرگردان به ویژه شترهای رها شده در حریم جاده های این شهرستان به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن جان انسانها به نفع دولت مصادره می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  اززاهدان؛ نبی بخش داوودی در حاشیه نشست شورای تامین ایرانشهر افزود: وجود شترهای سرگردان در محورهای ارتباطی ایرانشهر تاكنون سبب وقوع حوادث تلخی برای رانندگان و مسافران خودروهای عبوری شده به طوری كه از ابتدای سالجاری تاكنون بیش از 20 نفر كشته و زخمی شده اند.

وی تصریح كرد: بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان ویژه ایرانشهر شترهایی كه در حریم جاده ها رها هستند به نفع دولت مصادره می شوند.

وی رها سازی شترها در شب را تهدیدی جدی برای رانندگان و مسافران دانست و گفت: هر نوع حیوان اهلی سرگردان در كنار جاده ها جمع آوری می شوند و دیگر به صاحبان آنها تحویل داده نخواهد شد.

وی پلاك كوبی تمام شترها را یكی دیگر از مصوبات نشست شورای تامین ایرانشهر ذكر كرد و افزود: 50 درصد تقصیر تمامی تصادفات با احشام به ویژه شتر بر عهده مالكان آنهاست اما به دلیل پلاك كوبی نبودن شترها تاكنون صاحبی برای آنها شناسایی نشده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار